Wybierasz się do muzeum, na koncert lub na spektakl w Szczecinku? Zobacz krok po kroku, jak znaleźć najlepsze wystawy, koncerty, spektakle i inne wydarzenia kulturalne w Szczecinku.
- Muzeum, teatr, koncert lub kino w Szczecinku wyszukasz w górnym rozwijanym menu. W pierwszej kolejności wybierz miasto.
- Aby znaleźć bilety na wystawę, spektakl, koncert lub film w Szczecinku, wybierz interesujący Cię zakres dat.
- Filtry umożliwiają też wybór konkretnych miejsc, dzięki czemu w prosty i szybki sposób kupisz bilety na koncert lub do kina, teatru czy muzeum.
- Wystawy, koncerty, spektakle i filmy w Szczecinku możesz też sortować po dacie, ocenie lub popularności.
Bilety i repertuar Sapik Sala Kina Wolność w Szczecinku
Sapik Sala Kina Wolność
Samorządowa Agencja Promocji i Kultury w Szczecinku (SAPiK) to nowoczesna, miejska instytucja kultury, łącząca w kreatywny sposób animację kulturalno-społeczną z szeroko rozumianą promocją i marketingiem terytorialnym.
SAPiK jest jednym z pierwszych tego typu ośrodków w Polsce, który działa równocześnie na trzech płaszczyznach: kultury – organizując masowe oraz kameralne imprezy, zapewniając dzieciom i młodzieży z terenu całego miasta i jego sąsiedztwa dostęp do zajęć pozalekcyjnych w sekcjach, klubach i pracowniach tematycznych; promocji – promując turystycznie i kulturalnie Miasto Szczecinek i jego okolice oraz biznesu – świadcząc usługi dla firm. Integralną częścią instytucji są miejskie biblioteki i kino "Wolność".
Realizując działania z zakresu promocji i marketingu terytorialnego, SAPiK w szczególności zajmuje się: kreowaniem wizerunku miasta i jego otoczenia jako atrakcyjnego regionu turystycznego; organizowaniem i koordynowaniem przedsięwzięć związanych z promocją turystyczną oraz kulturalną miasta w kraju i za granicą; przygotowywaniem oraz wydawaniem materiałów promocyjnych i informacyjnych; współpracą z wieloma innymi podmiotami - w tym z organizacjami pozarządowymi.
Realizując komercyjne usługi dla firm, SAPiK wykorzystuje profesjonalne narzędzia promocyjne (między innymi materiały reklamowe w prasie, radiu, telewizji i mediach społecznościowych, reklamy wielkopowierzchniowe, plakaty, gadżety czy odzież reklamową) oraz niekonwencjonalne, kreatywne środki promocji, dostosowane do potrzeb Klienta (np. kształtowanie wizerunku medialnego).