Teatr Studio

pl. Defilad 1 PKiN (wejście od ulicy Marszałkowskiej)
00-901 Warszawa

Teatr Studio to niezwykle ważne miejsce na teatralnej mapie Warszawy. Jego siedziba znajduje się w Pałacu Kultury i Nauki.

Teatr Studio powstał w 1972 roku dzięki Józefowi Szajnie, wybitnemu reżyserowi, scenografowi, który w 1971 roku został dyrektorem Teatru Klasycznego. Józef Szajna w 1972 roku postanowił przekształcić Teatr Klasyczny w nieco bardziej eksperymentalny i otwarty na nowe rozwiązania formalne Teatr Studio. Teatr Studio od początku miał charakter autorski - zobaczyć w nim można było wiele spektakli, w których ograniczone było znaczenie słowa, zaś eksponowany były inne środki ekspresji. Dzięki Józefowi Szajnie w 1972 roku w strukturach teatru zaczęła również funkcjonować Galeria Sztuki STUDIO, w której zobaczyć można było wiele dzieł sztuki współczesnej, zaś w 1980 roku Józef Szajna doprowadził do zmiany nazwy teatru na Centrum Sztuki Studio - Teatr Galeria.

W 1985 roku patronem teatru został Stanisław Ignacy Witkiewicz - nazwa teatru ponownie została zmieniona, tym razem na Centrum Sztuki Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza. Obowiązywała ona do 2008 roku, kiedy to przywrócono dawną nazwę funkcjonującą do dziś - Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza.

Funkcję dyrektora artystycznego teatru pełnili również: Jerzy Grzegorzewski, Zbigniew Brzoza, Bartosz Zaczykiewicz, Grzegorz Bral, a także Agnieszka Glińska. Obecnie dyrektorem artystycznym teatru jest Natalia Korczakowska.

W Teatrze Studio znaleźć możemy niezwykle bogaty repertuar. Spektakle grane w Teatrze Studio tworzone są na podstawie tekstów klasycznych interpretowanych na nowo oraz tekstów współczesnych. Oprócz niepowtarzalnych spektakli w Teatrze Studio zobaczyć można również liczne wystawy organizowane w Galerii Teatru Studio, a także wiele wyjątkowych projektów, takich jak The Met Opera HD, a także Scenę Tańca Studio. Teatr Studio zajmuje się również działalnością edukacyjną - organizuje lekcje teatralne, warsztaty charakteryzacji, zabawy teatralne i wiele innych.

Teatr Studio oddaje do dyspozycji swoim widzom Dużą Scenę oraz sceny nieco bardziej kameralne, do których należy Malarnia, Foyer, Modelatornia, a także Bar Studio, w którym odbywa się wiele ważnych wydarzeń kulturalnych.

Z Teatrem Studio związanych było wielu wybitnych aktorów, do których należeli m. in. Olga Bielska, Jolanta Hanisz, Leszek Herdege, Wiesława Niemyska, Mariusz Benoit, Stanisława Celińska, Bogusław Linda, Olgierd Łukaszewicz, Jan Peszek, Zbigniew Zamachowski, Wojciech Malajkat i wielu innych. Również dziś z Teatrem Studio związanych jest wielu ważnych aktorów m. in. Stanisław Brudny, Irena Jun, Marcin Bosak, Ewa Błaszczyk, Dominika Ostałowska, Mirosław Zbrojewicz i wielu innych.

Bilety i wejściówki do Teatru Studio kupić można przez internet - za pośrednictwem portalu www.eWejsciowki.pl lub strony internetowej teatru, a także standardowo w kasie teatru, która czynna jest od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 19.00 (z przerwą od godz. 15.00 do godz. 15.30) oraz w sobotę i w niedzielę od godz. 11.00 do godz. 19.00 (z przerw od godz. 15.00 do godz. 15.30).

Bydło

Dramat psychologiczny

Radykalizacja postaw, podążanie za „mocnymi ludźmi”, którzy zaprowadzą porządek, pogarda współczesnych społeczeństw dla politycznej poprawności czy zwykłej przyzwoitości, lęk przed obcymi, zohydzenie wszelkich autorytetów, rozhuśtanie nastrojów roszczeniowych i klaustrofobiczny egoizm. Źródło tych zjawisk tkwi w gniewie i frustracji społeczeństwa, a te biorą się z poczucia bezradności, gdy kartka wyborcza nie ma żadnego wpływu na naszą sytuację, gdy „zmiana” oznacza tylko przyklejenie nowej etykiety.

Szczepan Orłowski w dramacie Bydło nie dotyka wprost kwestii politycznych. Bohaterowie – być może tylko symbolicznie – mordują swoich rodziców, by przez ten gwałt odciąć pępowinę ciągłości, zmieść stary porządek, przejść radykalny proces indywiduacji, aby odzyskać podmiotowość. Podpowiada nam, że tylko na ruinach starego można zbudować nowe i tylko wówczas cały ten zamęt ma głębszy sens.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

Berlin Alexanderplatz

Dramat

Adaptacja jednej z najgłośniejszych niemieckich powieści. Alfredowi Döblinowi udało się stworzyć wyjątkowy portret międzywojennych Niemiec, portret niepokojąco dziś aktualny. W opisywanym przez Döblina Berlinie lat 20. XX wieku, bardzo często odkrywamy nasz współczesny świat. Dzięki swojej unikalnej formie Berlin Alexanderplatz od lat fascynuje twórców teatralnych i filmowych. Na jego podstawie powstał m.in. świetny serial w reżyserii Rainera Wernera Fassbindera i głośny spektakl w reżyserii Franka Castorfa. W Polsce z powieścią Döblina nie zmierzył się dotychczas nikt, a spektakl Natalii Korczakowskiej będzie jej pierwszą realizacją. To jest opowieść o Franciszku Biberkopfie - byłym robotniku przemysłu cementowego w Berlinie. Właśnie zwolniono go z więzienia, gdzie siedział z powodu dawniejszych wydarzeń. I oto znów stoi na berlińskiej ulicy i chce być porządny.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

20.02Mon

21.02Tue

22.02Wed

23.02Thu

24.02Fri

25.02Sat

26.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

20.02Mon

21.02Tue

22.02Wed

23.02Thu

Jaskinia

Dramat

Spektakl inspirowany m. in. "Jesienną sonatą" Ingmara Bergmana i "Notatkami z podziemia" Fiodora Dostojewskiego.

Motyw jaskini przywołuje opowieść o legendarnych młodzieńcach z 18 sury Koranu, którzy uciekając przed prześladowaniem, znaleźli schronienie i spoczynek w grocie. Zasnęli, nie przeczuwając, że ich sen będzie trwał tak długo, że w istocie staną się nieśmiertelni. Jaskinia jest miejscem snu, umierania, ale też narodzin nowego życia. To kapsuła, w której człowiek wylęga się na nowo. Wiąże się to jednak z koniecznością wejścia w głąb siebie. W tej introwersji napotykamy nieznane, często niezrozumiałe strzępy utkane z pamięci i obrazów emocji, z baśni, dzieciństwa, snu. Ze spotkania z tym nowym, zrazu obcym, dochodzącym tu dopiero do głosu sobą, może wyniknąć brzemienna w skutki przemiana osobowości i narodziny nowego człowieka.

Jaskinia to także łono matki. To do niej instynktownie zawraca człowiek, uciekając przed starciem z rzeczywistością. Pamięć o tym szoku wyrwania z bezpiecznego miejsca i tęsknota za powrotem do niego tkwią głęboko w każdym człowieku. Wracamy tam zresztą w pewnym sensie co noc, zaraz po zamknięciu oczu. Czy na tym polega sens snu?

Tak można rozumieć ten niemal niemożliwy do przezwyciężenia związek syna i matki, matki i syna. Taki jest sens powrotu syna do rodzinnego domu w Ślubie Gombrowicza czy w Krumie Hanocha Levina, powrotu do dzieciństwa, do fantazji. To bolesny proces, wymagający zerwania z iluzją bezpieczeństwa i oderwania się od matki, ale niezbędny dla wewnętrznej przemiany człowieka i jego powtórnych narodzin.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

Ćwiczenia stylistyczne

Tragikomedia

Raymond Queneau – autor między innymi kultowej powieści Zazie dans le metro – uczynił miasto najważniejszą postacią swoich utworów. W Ćwiczeniach stylistycznych opowiada Paryż na 100 sposobów, przetwarzając opis błahego zdarzenia między dwoma mężczyznami w autobusie linii S. Owe stylistyczne próby pozwalają nam usłyszeć opowieść z nieskończonej liczby perspektyw.

Podążając za Queneau próbujemy przywołać klimat Paryża lat czterdziestych dwudziestego wieku wraz z jego pięknem, brzydotą, artystycznymi ambicjami i absurdem codziennego życia ulicy.

Koprodukcja z Teatrem Malabar Hotel.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

Utalentowany Pan Ripley

Dramat psychologiczny

"Utalentowany Pan Ripley" to przewrotny thriller psychologiczny, który bada umysł jednego z największych antybohaterów literackich.

Przygoda Toma Ripleya, rozpoczyna się, kiedy potentat finansowy, Herbert Greenleaf poszukuje kogoś, kto pomoże sprowadzić do domu jego syna. Dickie wiedzie beztroskie życie w nadmorskim kurorcie Mongibello we Włoszech. Ripley, nie mając nic do stracenia, chwyta okazję i wyjeżdża do Europy. Chce pieniędzy, sukcesu i renomy, żongluje tożsamościami jak najlepszy aktor. Rzeczywistość, którą opisuje Highsmith, to American Dream… na emigracji. W scenerii, gdzie większość upatrywałaby pięknych krajobrazów, Patricia Highsmith widzi dążącego do perfekcji człowieka, który zabija szybko i skrupulatnie. Dokładnie tak, jak wykonuje się konieczny, ale nieprzyjemny obowiązek.

Utalentowany Pan Ripley to pierwsza część pięciotomowej Ripliady, w której Patricia Highsmith, przedstawia losy czarującego psychopaty, zbłąkanego anioła, którego nie dotyczy ani zbrodnia, ani kara. W tytułowej sekwencji filmu Anthony’ego Minghelli z 1998 roku będącego chyba najbardziej znaną adaptacją książki Hihgsmith, między The a Mr. Ripley i przed Talented, pojawia się ciąg przymiotników możliwych do wyboru: „mysterious, yearning, secretive, sad, lonely, troubled, confused, loving, musical, gifted, intelligent, beautiful, tender, sensitive, haunted, and passionate”. Czy te słowa pasują do opisu psychopatycznego mordercy, który zabija z zimną krwią?

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

Pocałunek kobiety pająka

Dramat

Rzecz w tym, że ona jest najbardziej kobiecą kobietą na ziemi, bardziej wspaniałą, niż mógłbyś to sobie wyobrazić. Ale pochodzi z takiej małej, rumuńskiej wioski, gdzie w zimie zawsze panuje straszny głód. I kiedyś jedna z tamtejszych kobiet, bardzo odważna, w zamian za jedzenie, oddała się diabłu. Ten diabeł przyjął wtedy akurat postać pantery. I od tej pory tam się rodzą kobiety-pantery, bardzo, bardzo niebezpieczne. I to jest to, czego ona boi się najbardziej na świecie: boi się, że gdy pocałuje mężczyznę, to natychmiast sama zmieni się w panterę i rozszarpie go na strzępy.

A on to jest z wyglądu taki typowy brunet-skurwysyn: wąsik, szerokie czoło, wściekle przystojny. Jest architektem, bardzo ją kocha i z cierpliwością znosi to, że ona nie chce go w ogóle całować. Wysyła ją na terapię do psychoanalityka, a sam spędza czas w swoim biurze projektów. W tym biurze pracuje także jego koleżanka architektka, która jest w nim szaleńczo zakochana. Ale wcale nie próbuje go uwieść, od kiedy wie, że on ma żonę…

To wszystko dzieje się w Santiago de León de Caracas, jedenaście kilometrów od malowniczego wybrzeża Morza Karaibskiego. Caracas to miasto założone przez hiszpańskiego odkrywcę, Diego de Losadę. Diego de Losada odkrył Caracas i zginął dwa tygodnie później, bo rozszarpała go dzika pantera. Mimo tego niefortunnego zdarzenia, losy miasta potoczyły się potem naprawdę dobrze. Kondycja mieszkańców polepszyła się znacznie w XX wieku, kiedy to nastąpił rozkwit, dzięki znacznemu zwiększeniu wydobycia ropy naftowej.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

20.02Mon

Wiosna

Dramat

"Wiosna" jest o małych wyborach, które zmieniają albo mogły zmienić nasze życie, o ścieżkach, którymi mogliśmy kroczyć i oglądając "Wiosnę" widzowie będą musieli wybrać sami, którą ścieżką pójdą.

Pamięć to niezwykły akt kreacji i w dodatku ciągle się zmienia. Ludzie zupełnie inaczej pamiętają to samo zdarzenie. Często nie wiemy, czy coś się naprawdę zdarzyło, czy to wymyśliliśmy. Fascynujące jest to pomieszkanie fikcji z rzeczywistością: co sam przeżyłem, a co mi opowiedziano?

Wykorzystująca Wujaszka Wanię Czechowa jako inspirację do stworzenia nowej historii, opartej na biografiach aktorów i ich doświadczeniach osobistych, Wiosna może być czytana jako dwie równoległe sztuki, dziejące się w tym samym miejscu. Jedna z nich śledzi drogę postaci po podjęciu przez nią decydującego życiowego wyboru, druga przedstawia drogę dla wyboru alternatywnego. Jak wyglądałyby chwile, które mogliśmy przeżyć, ale których nie przeżyliśmy? Czy sztuka może pokazać zarówno życie, jak i te niezaistniałe momenty?

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

20.02Mon

Ripley pod ziemią

Dramat

Po oddaleniu od siebie wszelkich podejrzeń związanych ze śmiercią Dickiego Greenleafa Tom Ripley wiedzie beztroskie życie w luksusowej willi pod Paryżem u boku pięknej żony Heloise. Co pewien czas świadczy również drobne usługi przemytnicze oraz wspiera działalność spółki Derwatt Ltd. zajmującej się m.in. fałszowaniem obrazów nieżyjącego malarza. Jego spokój burzy pojawienie się pewnego amerykańskiego konesera sztuki, który podejrzewa, że posiadany przez niego „Derwatt” nie jest autentyczny...

Jak daleko posunie się Tom Ripley, aby ocalić firmę przed zdemaskowaniem? Czy tym razem również uda mu się uniknąć odpowiedzialności?

Ripley pod ziemią to kontynuacja przygód jednego z najsłynniejszych bohaterów amerykańskiego kryminału. Autorka Ripliady Patricia Highsmith stworzyła fascynującą postać zręcznego manipulatora i mordercy, który niczym aktor z łatwością żongluje tożsamościami, by ukryć swoje zbrodnie. Trzymająca w napięciu i pełna zwrotów akcji fabuła wprowadza w świat highlife’u, wypełnionego ekskluzywnymi podróżami po Europie, towarzyskimi spotkaniami i rozmowami o współczesnej sztuce. Świat, w którym obraca się Tom Ripley, przypomina teatralny spektakl, w którym wszystko zostało wystawione na pokaz. Najciekawsze jednak jest to, co kryje się za jego kulisami.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

Come Together

Come Together to opowieść o ciągłym, niezbędnym, tandetnym oszukiwaniu się, że się jednoczymy. Pojawią się w niej wątki autobiograficzne, fragment żenującej interakcji z widzem, żałosna historia piosenki Come Together, a także opowieści o paru rajskich wyspach i paru ludach, o których nic nie wiemy.

Come Together zostanie zaprezentowany badaczom i artystom teatru z całego świata podczas międzynarodowego showcase-u zorganizowanego przez Nowy Teatr w Warszawie.

Szczegóły spektaklu

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

20.02Mon

21.02Tue

22.02Wed

23.02Thu

24.02Fri

25.02Sat

26.02Sun

27.02Mon

28.02Tue

01.03Wed

02.03Thu

03.03Fri

04.03Sat

05.03Sun

16.01Mon

17.01Tue

18.01Wed

19.01Thu

20.01Fri

21.01Sat

22.01Sun

23.01Mon

24.01Tue

25.01Wed

26.01Thu

27.01Fri

28.01Sat

29.01Sun

30.01Mon

31.01Tue

01.02Wed

02.02Thu

03.02Fri

04.02Sat

05.02Sun

06.02Mon

07.02Tue

08.02Wed

09.02Thu

10.02Fri

11.02Sat

12.02Sun

13.02Mon

14.02Tue

15.02Wed

16.02Thu

17.02Fri

18.02Sat

19.02Sun

20.02Mon

21.02Tue

22.02Wed

23.02Thu

24.02Fri

25.02Sat

26.02Sun

27.02Mon

28.02Tue

01.03Wed