STUDIO teatrgaleria

pl. Defilad 1 PKiN (wejście od ulicy Marszałkowskiej)
00-901 Warszawa

Teatr Studio to niezwykle ważne miejsce na teatralnej mapie Warszawy. Jego siedziba znajduje się w Pałacu Kultury i Nauki.

Teatr Studio powstał w 1972 roku dzięki Józefowi Szajnie, wybitnemu reżyserowi, scenografowi, który w 1971 roku został dyrektorem Teatru Klasycznego. Józef Szajna w 1972 roku postanowił przekształcić Teatr Klasyczny w nieco bardziej eksperymentalny i otwarty na nowe rozwiązania formalne Teatr Studio. Teatr Studio od początku miał charakter autorski - zobaczyć w nim można było wiele spektakli, w których ograniczone było znaczenie słowa, zaś eksponowany były inne środki ekspresji. Dzięki Józefowi Szajnie w 1972 roku w strukturach teatru zaczęła również funkcjonować Galeria Sztuki STUDIO, w której zobaczyć można było wiele dzieł sztuki współczesnej, zaś w 1980 roku Józef Szajna doprowadził do zmiany nazwy teatru na Centrum Sztuki Studio - Teatr Galeria.

W 1985 roku patronem teatru został Stanisław Ignacy Witkiewicz - nazwa teatru ponownie została zmieniona, tym razem na Centrum Sztuki Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza. Obowiązywała ona do 2008 roku, kiedy to przywrócono dawną nazwę funkcjonującą do dziś - Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza.

Funkcję dyrektora artystycznego teatru pełnili również: Jerzy Grzegorzewski, Zbigniew Brzoza, Bartosz Zaczykiewicz, Grzegorz Bral, a także Agnieszka Glińska. Obecnie dyrektorem artystycznym teatru jest Natalia Korczakowska.

W Teatrze Studio znaleźć możemy niezwykle bogaty repertuar. Spektakle grane w Teatrze Studio tworzone są na podstawie tekstów klasycznych interpretowanych na nowo oraz tekstów współczesnych. Oprócz niepowtarzalnych spektakli w Teatrze Studio zobaczyć można również liczne wystawy organizowane w Galerii Teatru Studio, a także wiele wyjątkowych projektów, takich jak The Met Opera HD, a także Scenę Tańca Studio. Teatr Studio zajmuje się również działalnością edukacyjną - organizuje lekcje teatralne, warsztaty charakteryzacji, zabawy teatralne i wiele innych.

Teatr Studio oddaje do dyspozycji swoim widzom Dużą Scenę oraz sceny nieco bardziej kameralne, do których należy Malarnia, Foyer, Modelatornia, a także Bar Studio, w którym odbywa się wiele ważnych wydarzeń kulturalnych.

Z Teatrem Studio związanych było wielu wybitnych aktorów, do których należeli m. in. Olga Bielska, Jolanta Hanisz, Leszek Herdege, Wiesława Niemyska, Mariusz Benoit, Stanisława Celińska, Bogusław Linda, Olgierd Łukaszewicz, Jan Peszek, Zbigniew Zamachowski, Wojciech Malajkat i wielu innych. Również dziś z Teatrem Studio związanych jest wielu ważnych aktorów m. in. Stanisław Brudny, Irena Jun, Marcin Bosak, Ewa Błaszczyk, Dominika Ostałowska, Mirosław Zbrojewicz i wielu innych.

Bilety i wejściówki do Teatru Studio kupić można przez internet - za pośrednictwem portalu www.eWejsciowki.pl lub strony internetowej teatru, a także standardowo w kasie teatru, która czynna jest od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 19.00 (z przerwą od godz. 15.00 do godz. 15.30) oraz w sobotę i w niedzielę od godz. 11.00 do godz. 19.00 (z przerw od godz. 15.00 do godz. 15.30).

Dobra terrorystka

Dramat

Spektakl na podstawie głośnej powieści Doris Lessing, laureatki Nagrody Nobla z roku 2007. Dobra terrorystka w reżyserii Agnieszki Olsten jest pierwszym wystawieniem tego dzieła w Polsce.

Doris Lessing o swojej powieści powiedziała: „Pomyślałam, że ciekawie byłoby napisać historię grupy amatorów, osób niekompetentnych, którzy zamierzają podłożyć bombę. Miałam główną bohaterkę, bo znam kilka osób podobnych do Alice - tej mieszanki matczynej miłości, troski o wieloryby, foki i środowisko, która w tym samym czasie potrafi powiedzieć: „nie można zrobić omletu bez rozbijania jajek" i która bez mrugnięcia okiem może rozważać zabicie dużej ilości osób. Im więcej o tym myślałam, tym bardziej stawało się to interesujące. No więc miałam ją, miałam jej chłopaka i z grubsza wiedziałam, jakich potrzebuję ludzi. Chciałam różnorakich bohaterów, więc wymyśliłam parę lesbijek. Ale wtedy zainteresowały mnie postaci, które pojawiły się same z siebie, jak Faye. Potem Faye zmieniła się w osobę destrukcyjną, co mnie zaskoczyło. Mały facecik Philip pojawił się ot tak: usłyszałam wtedy o niezwykle drobnym młodym człowieku, lat dwadzieścia jeden, może dwadzieścia dwa który nie miał pracy i któremu pracę zawsze proponował urząd zatrudnienia. Na przykład załadunek na ciężarówki bardzo ciężkich roli papieru! Więc nieustannie co trzy dni wylatywał z roboty. Można pomyśleć, że to szaleńcy. Myślę, że to dość zabawna książka. Odczytuję tę książkę też jako opowieść o domu, jego idei, rzeczach, które nas otaczają, o codziennym krzątactwie i całym tym bajzlu, bajzlu - w którym w przypadkowy sposób rodzi się impuls do stanięcia przeciwko.”
„Dobra terrorystka. Poradnik kulinarny” nieco na wzór „The Anarchist Cookboook” Williama Powella jest zbiorem przepisów, jak z domowych przedmiotów codziennego użytku zbudować pokojowe, „dobre” narzędzia do podminowania systemu lub – odwrotnie – do czerpania z niego rozlicznych radości, do stawania się systemu ukontentowanym beneficjentem.

Czy zatem dom, ten nasycony opiatami prywatny porządek nagromadzonych rzeczy, z jego wygodami, przytulnością i poczuciem bezpieczeństwa usypia naszą czujność?
Jeśli dom, jak w powieści Doris Lessing, to anarchistyczny squat wypełniony amatorskimi pomysłami na lepszy ład świata, p o r z ą d e k r o z j e ż d ż a s i ę , r z e c z y m a j ą s i ę i n a cz e j…

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

23.11Thu

24.11Fri

25.11Sat

26.11Sun

27.11Mon

28.11Tue

29.11Wed

30.11Thu

01.12Fri

02.12Sat

03.12Sun

04.12Mon

05.12Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

23.11Thu

24.11Fri

25.11Sat

26.11Sun

27.11Mon

28.11Tue

29.11Wed

30.11Thu

01.12Fri

Rachatłukum

Monodram

Fizyczna miłość pozbawiona uczuć. Namiętność bez zobowiązań. Mechanika rozkoszy. Przekraczanie granic budzi jednocześnie strach i ekscytację. Co można czuć, kiedy żyje się już poza wszelkimi ograniczeniami?

Historia artysty plastyka i jego znajomości z tajemniczą Olgą stanie się studium wnikliwej analizy mrocznych zakątków psychiki współczesnego hedonisty. Podróż ta niesie w sobie ryzyko gorzkiego rozczarowania, ale i obietnicę oczyszczającej wiedzy, pozwalającej bez złudzeń spojrzeć w głąb ludzkiej natury. Historia tragicznego romansu wg powieści Jana Wolkersa stała się materiałem monodramu Marcina Bosaka.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

Berlin Alexanderplatz

Dramat

Adaptacja jednej z najgłośniejszych niemieckich powieści. Alfredowi Döblinowi udało się stworzyć wyjątkowy portret międzywojennych Niemiec, portret niepokojąco dziś aktualny. W opisywanym przez Döblina Berlinie lat 20. XX wieku, bardzo często odkrywamy nasz współczesny świat. Dzięki swojej unikalnej formie Berlin Alexanderplatz od lat fascynuje twórców teatralnych i filmowych. Na jego podstawie powstał m.in. świetny serial w reżyserii Rainera Wernera Fassbindera i głośny spektakl w reżyserii Franka Castorfa. W Polsce z powieścią Döblina nie zmierzył się dotychczas nikt, a spektakl Natalii Korczakowskiej będzie jej pierwszą realizacją. To jest opowieść o Franciszku Biberkopfie - byłym robotniku przemysłu cementowego w Berlinie. Właśnie zwolniono go z więzienia, gdzie siedział z powodu dawniejszych wydarzeń. I oto znów stoi na berlińskiej ulicy i chce być porządny.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

Come Together

Dramat

Kultura dla ducha i słodkości dla ciała. W specjalnie zaaranżowanej przerwie na Scenie, BATIDA zaprasza do skosztowania swoich słodkich i wybornych wyrobów w przerwie spektakli 12 i 13 kwietnia w ramach inauguracyjnego wydarzenia wiosennej edycji Festiwalu Restaurant Week!

Come Together to opowieść o ciągłym, niezbędnym, tandetnym oszukiwaniu się, że się jednoczymy. Pojawią się w niej wątki autobiograficzne, fragment żenującej interakcji z widzem, żałosna historia piosenki Come Together, a także opowieści o paru rajskich wyspach i paru ludach, o których nic nie wiemy.

Warto zobaczyć ten spektakl, bo jest naprawdę dobry. Przede wszystkim, jest inteligentny. Oczywiście, nie obywa się bez prowokacji, ale to jest śmieszna prowokacja. Aktorzy grają doskonale, tak że nigdy nie wiadomo, kiedy mówią we własnym imieniu, a kiedy odtwarzają role. Nieraz trudno się zorientować, czy w tym, co mówią, prawda jest prawdziwa, czy udawana. I przede wszystkim, sztuka ta tworzy rzecz w teatrze najważniejszą - poczucie bliskości widzów z przedstawionym światem.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

Dziewczynki

Dramat

Dziewczynkę zazwyczaj definiuje się poprzez to co wolno i czego nie wolno. Niby może zrobić wszystko, ale tak naprawdę po prostu nie warto przekraczać pewnych granic. Stereotypy wytworzone wokół ciała dziewczynki, postrzeganego “jako to słabsze” często blokują eksploracje ich ciał i ich emocji. Bo czy dziewczynka może się złościć, krzyczeć i sięgać po swoje?

Marzenie o oglądaniu czystej i niewinnej istoty, która jest nadal wolna od odpowiedzialności, bezpieczna i ufna to nieśmiertelna utopia. Potrzeba utrzymania tej figury stała się filarem bezpieczeństwa. Lubimy na nie patrzeć, lubimy je podziwiać. Lubimy wtłaczać je we wzorzec prawdziwego piękna. Bez taryfy ulgowej. Scenariusz na przyszłość to tylko i wyłącznie „kobieta”. „Księżniczki” często definiują to, co nie jest chłopięce – zawsze w takim zestawieniu – po prostu piękne tło.
Pomysł na bycie kimś innym wydaje się bardzo ryzykowny. Zawsze ktoś patrzy. A jakie jest jej spojrzenie? Czy rzeczywiście wstydzi się być oglądana, czy może po prostu jest łaskawa dla obserwatora? Jak budują siłę i gdzie ją ulokowuje? Kiedy ona powie dość, to wywoła lęk. Kiedy ona zaczyna krzyczeć, wywołuje trwogę. Kiedy ona przestanie być nią, stanie się bestią.

Ten kto patrzy, boi się wzroku dziewczynki. Na podstawie wywiadów przeprowadzonymi z kilkunastoma dziewczynkami oraz materiałów wypracowanych w procesie prób z pięcioma z nich, tworzymy fantazje o byciu “dziewczynką”. Dorosły wkracza do tego świata na własną odpowiedzialność. Ta opowieść jest opowieścią dla dorosłych. Świat dziewczynek otwiera się tylko na moment.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

Ripley pod ziemią

Dramat

Po oddaleniu od siebie wszelkich podejrzeń związanych ze śmiercią Dickiego Greenleafa Tom Ripley wiedzie beztroskie życie w luksusowej willi pod Paryżem u boku pięknej żony Heloise. Co pewien czas świadczy również drobne usługi przemytnicze oraz wspiera działalność spółki Derwatt Ltd. zajmującej się m.in. fałszowaniem obrazów nieżyjącego malarza. Jego spokój burzy pojawienie się pewnego amerykańskiego konesera sztuki, który podejrzewa, że posiadany przez niego „Derwatt” nie jest autentyczny...

Jak daleko posunie się Tom Ripley, aby ocalić firmę przed zdemaskowaniem? Czy tym razem również uda mu się uniknąć odpowiedzialności?

Ripley pod ziemią to kontynuacja przygód jednego z najsłynniejszych bohaterów amerykańskiego kryminału. Autorka Ripliady Patricia Highsmith stworzyła fascynującą postać zręcznego manipulatora i mordercy, który niczym aktor z łatwością żongluje tożsamościami, by ukryć swoje zbrodnie. Trzymająca w napięciu i pełna zwrotów akcji fabuła wprowadza w świat highlife’u, wypełnionego ekskluzywnymi podróżami po Europie, towarzyskimi spotkaniami i rozmowami o współczesnej sztuce. Świat, w którym obraca się Tom Ripley, przypomina teatralny spektakl, w którym wszystko zostało wystawione na pokaz. Najciekawsze jednak jest to, co kryje się za jego kulisami.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

Rachela

Monodram

Fundacja Trzeci Wymiar Kultury zaprasza na spektakl - monodram, pod tytułem „Rachela", na podstawie pism Racheli Auerbach z Getta Warszawskiego. Postanowiliśmy zmierzyć się z tekstem o wielkiej sile rażenia, który jest jednym z najważniejszych dokumentarnych i literackich świadectw czasu Zagłady. W ten sposób psycholog i pisarka Rachela Auerbach, pisząc swój dziennik współtworzyła podziemne archiwum getta warszawskiego, tzw. Archiwum Ringelbluma.

JOWITA BUDNIK – odtwórczyni głównej roli
Polska aktorka telewizyjna i filmowa. Największy sukces artystyczny Jowicie Budnik przyniosła rola Beaty w filmie "Plac Zbawiciela" Krzysztofa Krauze i Joanny Kos - Krauze. Film został obsypany nagrodami na całym świecie, a Jowita Budnik za tę kreację otrzymała na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych nagrodę za pierwszoplanową rolę kobiecą (2006), Orła oraz nominację do Złotego Lwa. W 2017 r. będzie można obejrzeć Jowitę Budnik w roli Racheli Auerbach w amerykańsko-polskim filmie o Podziemnym Archiwum Getta Warszawskiego opartym na książce o Archiwum Ringelbluma "Who Will Write Our History?" ("Kto napisze naszą historię?") amerykańskiego historyka
Samuela D. Kassowa. Autorką scenariusza i reżyserem jest amerykańska dokumentalistka Roberta Grossman a producentką, Nancy Spielberg.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

Oriana Fallaci. Chwila, w której umarłam

Monodram

Monodram na podstawie życiorysu Oriany Fallaci, wpisującego się w kontekst współczesnych rozważań społeczno-politycznych.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

23.11Thu

24.11Fri

25.11Sat

26.11Sun

27.11Mon

28.11Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

23.11Thu

24.11Fri

25.11Sat

26.11Sun

27.11Mon

28.11Tue

Tata wiesza się w lesie

Monodram

Sztuka o trudnym dzieciństwie, o problemach z męskością, seksualnością, ale przede wszystkim satyra na nieskuteczność terapii.

Nowa odsłona spektaklu „Tata wiesza się w lesie” Przemysława Pilarskiego w reżyserii Moniki Rejtner w przestrzeni Izolatki - instalacji Olgi Mokrzyckiej-Grospierre i Nicolasa Grospierre na małej scenie STUDIO teatrgalerii.

Spektakl miał swoją premierę w ramach 14. Ogólnopolskiego Przeglądu Monodramu Współczesnego w sierpniu 2016. Wznowienie inscenizacji uwzględnia i wpisuje ją w specyfikę Izolatki, instalacji i anty-scenografii Grospierre’ów, o której sami twórcy mówią, że jej przestrzeń jest metaforą wyobcowania i izolacji. „Izolatka nie ma podziału na scenę i widownię. Została pozbawiona iluzji scenografii, dekoracji, teatralnego oświetlenia. To przestrzeń niekomfortowa dla widza i dla aktora. Obnaża, pozbawia aktora bezpiecznej maski, a widza bezpiecznej pozycji obserwatora. Cała sala staje się sceną.”

Spektakl „Tata wiesza się w lesie” w wyjątkowy sposób rezonuje z ideą przestrzeni scenicznej zaproponowanej przez Grospierre’ów, stąd pomysł Natalii Korczakowskiej, żeby odtworzyć go w rzeczywistości Izolatki. Spektakl dzieję się bowiem w nieokreślonej przyszłości, a Bohater zamknięty jest w doskonałym azylu i w swojej doskonałej traumie dorastania. Nieszczęśliwe dzieciństwo jest tylko kolejnym gadżetem w jego gabinecie osobliwości. Dziewczyna z Kamerki przypadkiem trafia do jego świata odizolowanej egzystencji. Oboje próbują znaleźć obrazy i słowa, które pozwolą im się porozumieć i wyzwolić z przeszłości. Dziewczyna nie ma uszu, ale ma rower. Bohater nie ma siły, ale ma las. Powtarzany jak mantra zwrot „Pobawisz się ze mną?” prowadzi nas przez najróżniejsze gry i zabawy, ale nie wiadomo, czy któraś z tych gier doprowadzi ich oboje do szczęśliwego zakończenia. Czy Bohater opuści swój azyl, a Dziewczyna odzyska uszy? Podróż przez śmietnik podświadomości i internetowego imaginarium, multimedialna jazda przez traumy i terapie, wzruszająca opowieść o bezbronności i bestii ukrytej w lesie. Śmiesznie, strasznie, groźnie.

Szczegóły spektaklu

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

23.11Thu

24.11Fri

25.11Sat

26.11Sun

27.11Mon

28.11Tue

18.10Wed

19.10Thu

20.10Fri

21.10Sat

22.10Sun

23.10Mon

24.10Tue

25.10Wed

26.10Thu

27.10Fri

28.10Sat

29.10Sun

30.10Mon

31.10Tue

01.11Wed

02.11Thu

03.11Fri

04.11Sat

05.11Sun

06.11Mon

07.11Tue

08.11Wed

09.11Thu

10.11Fri

11.11Sat

12.11Sun

13.11Mon

14.11Tue

15.11Wed

16.11Thu

17.11Fri

18.11Sat

19.11Sun

20.11Mon

21.11Tue

22.11Wed

23.11Thu

24.11Fri

25.11Sat

26.11Sun

27.11Mon

28.11Tue