Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

ZEW się budzi festiwal 2024

Lesko
Stadion Miejski

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Pan Kleks. Powrót

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Bitwa o Broadway

Poznań
Aula ARTIS

Friends

Warszawa
Teatr Capitol

#kopciuszek

Warszawa
Teatr Capitol

Kongo

Warszawa
Teatr Capitol

KALYANI School Edition

Warszawa
Teatr Syrena

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Wzrusz Moje Serce

Warszawa
Teatr Ateneum

Niesamowite przygody 10 skarpetek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

NIENASYCENI

Warszawa
Garnizon Sztuki

Kwartet

Warszawa
Teatr Ateneum

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

CZARODZIEJSKI FLET. PRZEDSTAWIENIE DLA DZIECI / WOLFGANG AMADEUS MOZART

Warszawa
Muzeum Łazienki Królewskie

Boeing Boeing

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

VICTORIA / True Woman Show

Warszawa
Garnizon Sztuki

Once

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

SEN NOCY LETNIEJ / FELIX MENDELSSOHN-BARTHOLDY

Warszawa
Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego

Co Jest Grane Festival 2024

Warszawa
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Gaye Su Akyol - Jedyny Koncert w Polsce

Warszawa
Pardon, To Tu

Dziady

Kraków
Teatr Współczesny w Krakowie

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Żory
Miejski Ośrodek Kultury w Żorach

LA FINTA GIARDINIERA / WOLFGANG AMADEUS MOZART

Warszawa
Muzeum Łazienki Królewskie

Totalnie szczęśliwi

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Niepamięć

Warszawa
Garnizon Sztuki

Części ciała, reż. Ramona Nagabczyńska

9.19
(21 ocen)
Części ciała Ramona Nagabczyńska /English below/// Solo Części ciała jest efektem choreograficznej fascynacji twarzą. Performans bada zarówno jej anatomię i fizjologię, jak i zdolność do bycia nieustannie zmieniającym się obrazem, generującym znaczenia, emocje i tożsamości. Tradycyjnie twarz uważana jest za nośnik prawdy, interfejs sfery psychicznej człowieka, a język jej analizy naładowany jest romantyczną mitologią. Twarz jest częścią ciała, na którą zwracamy szczególną uwagę i która najbardziej uaktywnia empatię na poziomie neuronów lustrzanych. Jednocześnie – jak w przypadku innych części ciała – jej używanie i postrzeganie podlegają historycznym przemianom i specyficznym nakazom. Skąd wzięła się charakterystyczna dla tańca współczesnego obsesja na punkcie neutralnej twarzy i co ta neutralność miałaby właściwie oznaczać? Jaki jest związek groteski i kobiecej podmiotowości? Co współczesna choreografia twarzy mówi nam o kulturowej opresji? czytaj recenzję "Dialogu" http://www.dialog-pismo.pl/ramona-nagabczynska Choreografia: Ramona Nagabczyńska Współpraca dramaturgiczna: Mateusz Szymanówka i Agata Siniarska Opieka artystyczna: Philippe Riéra Muzyka: Georges Bizet, Vincenzo Bellini, Mina, Prince Światła: Jędrzej Jęcikowski Rekwizyty, video: Nagi Gianni Tekst: Ramona Nagabczyńska na podstawie Paula Thomasa Andersona Zdjęcie: Witek Orski Grafika: Jakub de Barbaro na podstawie okładki płyty Mina: The Collection 3.0 Producent: Grzegorz Tomczewski Premiera: 9 listopada 2019 Komuna//Warszawa Produkcja: Fundacja Burdąg Partnerzy: Centrum w Ruchu, CSW Zamek Ujazdowski, Buda Kortrijk, Lubelski Teatr Tańca, Tanzfabrik Berlin, Komuna//Warszawa Zrealizowano ze środków Miasta Stołecznego Warszawa. Artystka wspierana jest przez apap Network- Projekt finansowany w ramach programu Unii Europejskiej „Kreatywna Europa”. Projekt współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach zadania Scena Prezentacji KW. ------------------------------------------------ Body Parts Ramona Nagabczyńska /with English surtitles/ Body Parts is the outcome of a choreographic fascination with the face. The performance looks into both its anatomy and physiology and its ability to be an ever-changing image which generates meaning, emotion and identity. Traditionally, the face is considered to be the interface of a human being’s psyche and its discourse is charged with romantic phrases. The face is a body part that we pay particular attention to and one which generates a great amount of empathy via motor neurons. Meanwhile, as with any other body part, its use and reception changes under the weight of history and specific cultural norm. Where did contemporary dance’s obsession with the neutral face come from and what is this neutral face? What is the connection between the grotesque and female subjectivity? What does the contemporary choreography of the face tell us about cultural oppression? Choreography: Ramona Nagabczyńska Dramaturgical support: Mateusz Szymanówka and Agata Siniarska Artistic mentorship: Philippe Riéra Music: Georges Bizet, Vincenzo Bellini, Mina, Prince Props and video: Nagi Gianni Lights: Jędrzej Jęcikowski Text: Ramona Nagabczyńska based on Paul Thomas Anderson Photo: Witek Orski Graphic design: Jakub de Barbaro based on the album cover of Mina: The Collection 3.0 Producer: Grzegorz Tomczewski Premiere: 9 November 2019 Komuna//Warszawa Production: Burdąg Foundation Partners: Centrum w Ruchu, CSW Zamek Ujazdowski, Buda Kortrijk, Lubelski Teatr Tańca, Tanzfabrik Berlin, Komuna//Warszawa Produced thanks to the support of the Municipality of Warsaw. Artist is supported by apap Network. Project is co-financed by EU program “Creative Europe”. The project is co-financed by the capital city of Of Warsaw as part of the Presentation Scene KW task.

Występują

Ramona Nagabczyńska

Opinie naszych Widzów

(4)

10/10

doskonały, misternie skomponowany performens

wo.....@gm...il.com | 2.03.2022

10/10

Spojny, logiczny, czasami zaskakujacy, swietnie wykonamy.

kn.....@gm...il.com | 10.11.2019

10/10

Wspaniały spektakl. Ogromna przyjemność!

ro.....@gm...il.com | 10.11.2019

5/10

dlatego jest to moje zdanie, że się nim nie dzielę . Przeżywam życie. :-)

da.....@he...ay.pl | 11.11.2019

Części ciała, reż. Ramona Nagabczyńska

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!