Pomoc & FAQ

W bardzo pilnych sprawach prosimy o kontakt mailowy na adres info@ewejsciowki.pl

  • Q: Co to są wejściówki i czym się różnią od biletów?

    A: Wejściówka jest to rodzaj tańszego biletu, który można kupić w dniu spektaklu kilka godzin przed jego rozpoczęciem. Wejściówka nie ma przypisanego miejsca na widowni. Jeżeli na widowni pozostały wolne miejsca, to widzowie z wejściówkami mogą je zająć. Gdy zabraknie wolnych miejsc, widzowie z wejściówkami, w zależności od teatru, siadają na schodach, dostawianych krzesłach lub zajmują miejsca stojące z pełną widocznością sceny.

  • Q: Czy zakupiona wejściówka uprawnia mnie do zajęcia miejsca na fotelu widowni?

    A: Wejściówka uprawnia na wejście na salę i zajęcie miejsca siedzącego na poduszce na schodach / na stropontenie / na dostawce / lub miejsca stojącego (w zależności od teatru i dostępności miejsc). Jednakże, gdy po zakończeniu wpuszczania osób na salę pozostały jeszcze wolne miejsca w fotelach widowni, osoby posiadające wejściówkę mogą je zająć. Oczywiście ogólne zasady kultury nakazują ustąpić miejsca prawowitemu właścicielowi, jeżeli przyjdzie spóźniony i zostanie wpuszczony na widownię lub gdy będzie chciał usiąść na swoim miejscu po przerwie.

  • Q: Komu przysługują bilety ulgowe?

    A: Uczniom, studentom, emerytom, rencistom i niepełnosprawnym. Wszystkim tym, którzy posiadają legitymację bądź dokument uprawniający do zniżki, który mogą ukazać w przypadku sprawdzania biletów.

  • Q: Dlaczego mój bilet lub wejściówka jeszcze nie przyszła na mail?

    A: Wejściówki i bilety są rozsyłane automatycznie po pozytywnym przebiegu transakcji na portalu PayU. Prosimy o sprawdzenie również folderu SPAM. Niektóre portale pocztowe mogą błędnie kategoryzować nasze maile jako SPAM.

  • Q: Czy muszę pokazać wydrukowany bilet lub wejściówkę przy wejściu na widownię? Czy mogę ją pokazać na ekranie urządzenia mobilnego?

    A: Dowolnie. Organizatorzy wydarzeń artystycznych uznają zarówno wydrukowane bilety i wejściówki z naszego portalu, jak i te pokazane na ekranie urządzenia mobilnego (smartfona, tabletu, laptopa).

  • Q: Czy mogę zwrócić zakupioną wejściówkę i odzyskać zapłacone pieniądze?

    A: Organizatorzy wydarzeń artystycznych nie przyjmują zwrotu wejściówek, dlatego też prosimy o rozważne dokonywanie zakupów. W konsekwencji nie ma możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy za wejściówki zakupione przez serwis eWejsciowki.pl. Jeżeli zostało wykupiona opcja “zwrot 24h” i pozostało więcej niż 24h do spektaklu należy zgłosić się do biura obsługi klienta ewejściówki, tel. 79 204 22 88 lub adres email: info@ewejsciowki.pl Zwrot płatności zostanie przesłany do 48h godzin.

  • Q: Czy mogę wymienić zakupiony bilet lub wejściówkę?

    A: Jeżeli została wykupiona opcja “wymiana biletów 72h” i do spektaklu pozostało więcej niż 3 dni możemy zaproponować wymianę biletów na inny termin/spektakl lub jednorazowy kod rabatowy o wartości kwoty uiszczonej przez Pana/Panią za bilety. Kod ten może Pan/Pani wykorzystać na wszystkie oferty na naszym portalu. Jest on ważny przez pół roku.

  • Q: Czy w razie odwołania / przełożenia spektaklu przez Organizatora wydarzenia artystycznego, mam prawo do odzyskania zapłaconych pieniędzy?

    A: Tak. W przypadku odwołania, zmiany programu, miejsca wydarzenia artystycznego lub terminu rozpoczęcia wydarzenia artystycznego przez Organizatora, eWejsciowki.pl dokonuje zwrotu.

  • Q: Czy w momencie kiedy samemu nie mogę wykorzystać biletu lub wejściówki, mogę ją przekazać znajomemu / znajomej?

    A: Tak. Wystarczy znajomość nazwiska rezerwującego oraz numeru rezerwacji, a więc swój bilet lub wejściówkę można przekazać osobie trzeciej nawet przez telefon. W takich sytuacjach serwis eWejściówki.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.

  • Q: Wpisałam swoje imię i nazwisko podczas rezerwacji i teraz na bilecie znajdują się moje dane, a bilet kupiłam swojej mamie/córce/cioci itd. Czy osoba ta będzie mogła wejść na spektakl z biletem, na którym są moje dane? Czy jest możliwość zmiany danych na bilecie?

    A: Nie ma potrzeby zmiany danych. Jak najbardziej osoba, której przekaże Pan/Pani bilet będzie mogła wejść na spektakl bez względu na znajdujące się na bilecie dane. Najważniejszy jest znajdujący się na bilecie kod rezerwacji.

  • Q: Czy mogę zakupić więcej niż jeden bilet lub wejściówkę na raz?

    A: Tak. Po kliknięciu na “Kup wejściówkę” lub “Kup bilet” zostajemy przekierowani na podstronę na której wybieramy między innymi liczbę wejściówek lub biletów które chcemy zakupić na dany spektakl.

  • Q: Próbowałam dokonać zakupu biletów, ale transakcja się nie udała. Chciałam jeszcze raz przejść przez proces rezerwacji i kupić bilety, ale miejsca, które wybrałam poprzednio nie są już dostępne… Dlaczego?

    A: Podczas pierwszej próby zakupu biletów, która się nie udała, miejsca te zostały chwilowo zablokowane. Zostanę one odblokowane automatycznie w ciągu 10 minut od momentu pierwszej rezerwacji.

  • Q: Do tej pory nie otrzymałem/łam biletów, które kupiłam. Dlaczego? / Pobrało mi pieniądze z konta, a nie otrzymałem biletów, ani żadnego potwierdzenia. Co to znaczy?

    A: Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM, lub innych folderów w skrzynce odbiorczej. Jeżeli nie ma tam biletów to prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta ewejsciówki.pl, telefon: 79 204 22 88 lub adres email: info@ewejsciowki.pl

  • Q: Czy można u Państwa zrobić rezerwację grupową?

    A: Tak, prosimy o kontakt pod adresem email: info@ewejsciowki.pl lub pod numerem telefonu: 79 204 22 88