Piknik w kosmosie. Warsztaty tworzenia pop-up’ów z Bożką Rydlewską / warsztat plastyczny (11+) - zdjęcie

Średnia ocena

1 oddany głos

10,0 / 10

300 tryliardów gwiazd składających się na 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych – oto widzialny wszechświat! A co z jego zagadkową niewidzialną częścią?

Czy zastanawialiście się kiedyś, co może się kryć pod lodową skorupą, w głębokich oceanach Europy, na jednym z księżyców galileuszowych? Jak wyglądałyby zorze polarne (setki razy mocniejsze od tych na Ziemi), widziane z powierzchni Jowisza albo jak przebiegałby Wasz zwykły dzień, gdybyście mieszkali na Marsie? A jeśli wybierzemy się jeszcze dalej, w niewidzialną dla ziemskich teleskopów część wszechświata… Jakie tajemnicze cuda tam spotkamy? Komos wciąż pozostaje tajemnicą, ale… od czego mamy wyobraźnię?

Na warsztacie nauczymy się tworzyć ruchome mechanizmy z papieru, wykorzystywane w książkach typu pop-up, poznamy krótką historię pop-upów i pozwolimy wyobraźni swobodnie wędrować po odległych galaktykach, zakamarkach i ogrodach kosmosu, a następnie przełożymy nasze odkrycia na własne trójwymiarowe światy z papieru.

UWAGA! Na warsztaty prosimy przynieść kątomierz, linijkę i dobre nożyczki.

________________________________________________________________________________________________________________________________

Prowadząca:

Bożka Rydlewska

artystka i ilustratorka, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Studiowała również na Högskolan för Design och Konsthantverk w Göteborgu. Zajmuje się twórczymi poszukiwaniami w obszarze grafiki, ilustracji, kolażu, odwołując się do tradycji obrazowania surrealistycznego oraz botaniki i literatury. Tworzy również papierowe rzeźby inspirowane książkową techniką pop-up. Brała udział w wielu wystawach w Polsce i za granicą m. in. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, w Trafostacji Sztuki w Szczecinie, w Festiwalu Illustrative w Berlinie, Festiwalu Wanted Design w Nowym Jorku czy Landmark North w Hong Kongu. Więcej na: www.bozka.com, http://www.instagram.com/bozka.rydlewska, www.facebook.com/bozka.rydlewska

CENA BILETU: 10 zł od każdej osoby

Czas trwania: 240 minut

Opinie naszych widzów (1)

• 10,0/ 10

Rewelacja!

ga.....@ad...re.pl / 06 października 2021

Festiwal Książki Obrazkowej KROPKA+KRESKA - Adres i dojazd

Kup bilet
× 2 osoby obecnie przeglądają tę ofertę.