Weronika Bochat-Piotrowska - zdjęcie

Weronika Bochat-Piotrowska

8,3 / 10

20 oddanych głosów

Spektakle z udziałem tego aktora:

Koncert musicalowy Weroniki Bochat-Piotrowskiej

Koncert

Jesteście spragnieni muzycznych wrażeń po okresie lockdownowej posuchy? Tęsknicie do teatru i musicalu na żywo? Teatr Syrena od września zaprasza ponownie. Sezon 2020/2021 zainaugurujemy koncertem musicalowym Weroniki Bochat-Piotrowskiej. Jego internetową premierę w czerwcu zobaczyło 3,5 tysiąca osób. Teraz zapraszamy na pełną, sceniczną wersję wydarzenia.

Tytułowa Vaiana w polskim dubbingu Disneyowskiego przeboju. Wednesday w „Rodzinie Addamsów” i Natalie w „Next to Normal” w Teatrze Syrena. W Teatrze Roma błyszczała jako Cathy w musicalu „Pięć ostatnich lat”. Właśnie kończy warszawską Akademię Teatralną na kierunku aktorstwo teatru muzycznego. Ma wspaniały głos i magnetyzującą osobowość sceniczną. Przejmująco gra role o wysokim ładunku emocjonalnym, ale też świetnie odnajduje się w repertuarze komediowym. Weronika Bochat-Piotrowska – wschodząca gwiazda polskiego musicalu.

W ramach jej koncertu w Teatrze Syrena usłyszymy przeboje musicali, w których występuje na scenach polskich teatrów, oraz kilka premierowych: od „Being Alive” Stephena Sondheima (po raz pierwszy po polsku) po „Przepiękny dźwięk” ze świeżutkiego hitu Broadwayu, musicalowej wersji filmu Tima Burtona „Beetlejuice”. Pojawią się hity z „Króla lwa”, „Les Misérables” i „Przebudzenia wiosny”. Gościem specjalnym Weroniki będzie Michał Juraszek, jej kolega z roku na warszawskiej AT oraz z obsady „Next to Normal”. Przy fortepianie zasiądzie Tomasz Filipczak, a koncert poprowadzi Jacek Mikołajczyk.

Szczegóły

W całkiem nową stronę - koncert Weroniki Bochat-Piotrowskiej | #WspieramKulture

Wycieczka

Link do bezpłatnej transmisji znajdziesz na kanale YouTube Teatru Syrena: KLIKNIJ TUTAJ

Tytułowa Vaiana w polskim dubbingu disneyowskiego przeboju. Wednesday w „Rodzinie Addamsów” i Natalie w „next to normal” w Teatrze Syrena. W Teatrze Roma błyszczała jako Cathy w musicalu „Pięć ostatnich lat”. Właśnie kończy warszawską Akademię Teatralną na kierunku aktorstwo teatru muzycznego. Ma wspaniały głos i magnetyzującą osobowość sceniczną. Przejmująco gra role o wysokim ładunku emocjonalnym, ale też świetnie odnajduje się w repertuarze komediowym.

Bohaterką czwartego już mini-koncertu online Teatru Syrena będzie Weronika Bochat-Piotrowska. Usłyszymy przeboje musicali, w których występuje na scenach polskich teatrów, oraz kilka premierowych: od „Being Alive” Stephena Sondheima (po raz pierwszy po polsku) po „Przepiękny dźwięk” ze świeżutkiego hitu Broadwayu, musicalowej wersji filmu Tima Burtona „Beetlejuice”. Gościem specjalnym Weroniki będzie Michał Juraszek, jej kolega z roku na warszawskiej Akademii Teatralnej oraz z obsady „next to normal”. Przy fortepianie zasiądzie Tomasz Filipczak, a koncert poprowadzi Jacek Mikołajczyk.

Szczegóły

Hymny I Online

Muzyczny

Są sprawy, o których się nie rozmawia ani z partnerem, ani z partnerką, ani z własną matką. Nie mówi się o nich z przyjaciółmi, z lekarzem, z kimkolwiek. Czasem dlatego, że sprawy te są zbyt obślizgłe, nazbyt niedorzeczne; zbyt nieracjonalne, błoniaste i błotniste.
Zaczyna się nowe życie – jest to cud. W pomieszczeniu pojawia się dziecko. Każde nowonarodzone dziecko – i różowe, i pomarszczone, i wesołe, i zabeczane – wlecze za sobą nowonarodzony cień. Cień rozpełza się po kątach, prześlizguje po twarzach pozostałych członków stada. Cień ukrywa coś, a jeszcze coś innego myli. Złośliwie wprowadza w błąd. Rani przypadkowym komentarzem. Opiekunów dziecka cień wypełnia strachem, złością, bezradnością, prymitywnym sprzeciwem. Utratą. Fałszywym wyobrażeniem. Cień przypomina o krainie, z której przyszedł, o możliwości zła.
Cienia, który wlecze za sobą nowonarodzone dziecko nie da się przegnać na zawsze. Oswoiwszy wcześniej wzrok z szarością, brązem i zgniłą zielenią da się opisać go, da się go przebłagać, ułaskawić. “Możesz zostać” – wreszcie powiemy mu, kiedy już zbadamy jego gęstość, strukturę, swoistość.
“Hymny” to opowieść o ciemnej stronie każdej indywidualnej i społecznej przemiany (chociaż w przypadku “Hymnów” jest to przemiana w rodzica lub opiekuna). “Hymny” – podniosłe i uroczyste pieśni pochwalne o charakterze apostroficznym towarzyszą rytuałom przejścia. Przypominając o gorszym i ciemnym uczą spostrzegać to co delikatne, piękne i nowe.
Reżyserką spektaklu dyplomowego studentów aktorstwa scen muzycznych warszawskiej AT jest Anna Smolar, laureatka Paszportu Polityki, twórczyni niezwykle czuła na pęknięcia w rzeczywistości i demoniczne stany nieoczywiste. Librettem “Hymnów” zajęła się Natalia Fiedorczuk-Cieślak (również laureatka Paszportu Polityki), pisarka i dramaturżka, specjalistka od trafnych opisów międzyludzkiej i wewnętrznej niedoli. Partytura muzyczna na sześć głosów i niemowlę – jest dziełem Macieja Cieślaka, twórcy kultowego zespołu Ścianka, uznanego kompozytora i producenta. Za scenografię i kostiumy odpowiada Mateusz Atman, artysta interdyscyplinarny, autor scenariuszy, spektakli i scenografii teatralnych. Zespołowi aktorskiemu towarzyszy podczas pracy nad spektaklem Małgorzata Gorol, uznana aktorka teatralna i filmowa.

Szczegóły

Swingowe święta

Zapach pomarańczy i goździków, smak pierników, rozświetlona choinka, rodzina i... niezapomniane świąteczne przeboje amerykańskich gwiazd: Deana Martina, Binga Crosbiego, Franka Sinatry, Elli Fitzgerald, Nat King Cola, czy Arethy Franklin. Tak wielu z nas wyobraża sobie idealne Święta.
W tym roku postanowiliśmy przedłużyć świąteczny nastrój i zaprosić Państwa na magiczne wieczory z niezapomnianymi świątecznymi melodiami z lat 40., 50. i 60. poprzedniego stulecia.

Wszyscy znamy i nucimy: "Let It Snow", "White Christmas", "Jingle Bells" teraz wysłuchamy tych gwiazdkowych przebojów w wykonaniu gwiazd polskiej sceny musicalowej: Tomasza Steciuka, Weroniki Bochat-Piotrowskiej, Anity Steciuk i Marty Wiejak.

Dobry nastrój po koncercie gwarantowany, a jedyne czego nie jesteśmy w stanie zagwarantować to świąteczna, śnieżna pogoda.

Szczegóły

Sen nocy letniej

Muzyczny

Młoda para, czworo kochanków, grupa artystów – ich losy mogą skrzyżować się przypadkowo, albo nie do końca. Istnieje bowiem ukryty wśród liści paproci równoległy świat, którego złośliwi mieszkańcy mogą kogoś połaskotać… Zapraszamy Państwa na wyśpiewaną komedię o namiętności i pragnieniach…

" „Sen nocy letniej” Williama Szekspira w przekładzie K. I. Gałczyńskiego z muzyką Leszka Możdżera – to brzmi jak niezwykle trudne wyzwanie. I takie też było w rzeczywistości. Biorąc ten materiał na warsztat („Praca nad rolą w teatrze muzycznym”), zdawałam sobie sprawę, że podjąć się jego realizacji mogą tylko studenci-aktorzy szczególnie utalentowani muzycznie. Szekspir i Gałczyński postawili poprzeczkę wysoko, a kompozytor znacznie ją podniósł. W wyniku tego studenci otrzymali nie lada zadanie, z którego, moim zdaniem, wyszli zwycięsko. Postarali się o to, by pokaz egzaminacyjny wszedł jako spektakl do stałego repertuaru Teatru Collegium Nobilium. To znaczy, że czerpią z tego radość i chcą podzielić się nią z Widzami. To ostatni rok ich edukacji. Przed nimi nieznana, niełatwa zawodowa rzeczywistość. Oby „Sen nocy letniej” zaowocował lawiną propozycji. Zasługują na to." - dr Anna Sroka-Hryń

Szczegóły

Jednego serca

Muzyczny

Pomysł, aby sięgnąć po repertuar wielkiego Czesława Niemena zrodził się z mojego głębokiego szacunku dla Jego twórczości. Okazało się, że studenci z entuzjazmem podeszli do tego trudnego zadania. Pracowaliśmy ciężko, ale z radością. Wspólnie opracowywaliśmy muzyczne koncepcje i razem szukaliśmy interpretacyjnych tropów. Z postawionych Im zadań wywiązali się wspaniale!

Oprawą muzyczną i nieocenionym fachowym wsparciem była Pani Profesor Miłka Brzezińska, która dzielnie spisała wszystkie utwory, opatrzyła swoimi aranżacjami – za co składam Jej podziękowania.

Usłyszą Państwo znane i nieco mniej osłuchane utwory Czesława Niemena. Nie zabraknie Dziwny jest ten świat, Jednego serca czy Wspomnienia. Ale pojawią się również Moja ojczyzna i Pielgrzym do słów Cypriana Kamila Norwida.

Dziękujemy władzom Akademii Teatralnej za możliwość kontynuowania tej przygody.

Przed Państwem Studenci II roku Akademii Teatralnej Wydziału Aktorskiego kierunku aktorstwo teatru muzycznego.

Anna Sroka–Hryń

Szczegóły