Stefan Krzysztofiak - zdjęcie

Stefan Krzysztofiak

8,0 / 10

24 oddanych głosów

Wiek: 30 lat

Wykształcenie : Akademia Teatralan w Warszawie ( IV rok )

Warsztaty teatralne w TR z Grzegorzem Jarzyną ( 2013)

Warsztaty taneczne z Malou Airuda ( 2013 )

Warsztaty aktorskie w Teatrze Witkacego w Zakopanym ( 2010)

Warsztaty aktorskie Doroty Zięciowskiej i Zbigniewa Kalety ( 2008)

Szkoła muzyczna I stopnia w Krakowie- fortepian ( 2005/2006 )

Często występuje w:
Spektakle z udziałem tego aktora:

Warto było

Muzyczny

Zbliża się 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości, trzeba więc zorganizować pełne radości i optymistycznego patriotyzmu obchody. Jak z tym zadaniem poradzi sobie Generał Komitetu Specjalnego IV Batalionu Rezerwy im. Józefa Piłsudskiego Departamentu Do Zadań Specjalnych Komitetu Organizacji Parady Radości Pokoju Wolności i Szczęścia Anno Domini 2018, gdy za przygotowanie merytoryczne wielkiej parady zabierze się młody intelektualista i rozlazły humanista Marek Kosiuszek? Jak uda się premierowe odśpiewanie arii dla Marszałka Piłsudskiego oraz wykonanie nowej wersji arii z „Księżniczki Czardasza” na keyboard i dwa głosy? I co stanie się jeśli wysłuchamy opowieści uczestników wydarzeń sprzed stu lat? Jak dalece rzeczywistość roku 1918 widziana ich oczami odbiegać będzie od naszych wyobrażeń?

„Warto było” to wyjątkowy spektakl muzyczny zrealizowany z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości. Scenariusz oparty jest na dokumentach, tekstach źródłowych i dziennikach.

Spektakl dyplomowy studentów IV roku Wydziału Aktorskiego kierunku aktorstwo teatru muzycznego.

Koprodukcja Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie oraz Teatru im. L. Solskiego w Tarnowie

Premiera warszawska: 25 września 2018

Premiera tarnowska: 9 listopada 2018

Szczegóły

Sześć portretów z mewą w tle

Komedia

Aktorzy Teatru Aleksandryjskiego często słyszeli jak Antoni Czechow definiował swoje oczekiwania wobec teatru: „Niepotrzebne są żadne tematy. W życiu nie ma tematów, wszystko jest w nim zmieszane – głębia z płycizną, wielkość z małością, tragizm ze śmiesznością. A wy panowie, jesteście po prostu zahipnotyzowani i ujarzmieni przez rutynę i nie możecie z nią zerwać. A potrzebne są nowe formy, nowe formy…”.

„Sześć portretów z mewą w tle” to impresja sceniczna wokół „Mewy” Antoniego Czechowa, to także historia jednego przedstawienia i dramatycznych losów uczestników tego zdarzenia. Wieczorny pokaz kosmologicznej sztuki autorstwa Konstantego Trieplewa sprawi, że życie naszych bohaterów zmieni się bardzo, nieoczekiwanie dla nas – widzów, ale także dla nich samych.

Kto wie? Może rzeczywiście, bywa i tak, że do teatru nie przychodzi się bezkarnie.

Szczegóły

Poza Rzeczywistością

Tragedia

Skoro to życie nie zadawala nas i nie przynosi spełnienia marzeń, dlatego by nie uświadamiać sobie wciąż tych przykrych myśli człowiek wrażliwy powinien mieć odwagę robienia czegoś poza rzeczywistością, by sztuką ratować smutek tego zagmatwania co nas otacza.

Przeciwwagą zmieniającej się nieustannie Formy i gustu w teatrze musi być ciągłe przypominanie Prawdy o Człowieku.
Scenariusz tego spektaklu powstawał w czasie prób do egzaminów V i VI semestru z przedmiotu „Praca nad rolą”, których założeniem było łączenie psychologii z formą sceniczną postaci.

Szczegóły

Film

Tragedia

„Film” to teatralna gra w kino kipiąca znakomitymi pomysłami, zaczerpniętymi z rozmaitych filmowych konwencji (np. chińskich cieni i kina niemego). Zmiany obrazu scenicznego, komponowanego jak kadr filmowy, ujęcia panoramiczne, z lotu ptaka, stop-klatki dokonują się błyskawicznie. Historia zaś, jaką się w tym teatralnym „Filmie” opowiada, czyli życiowe perypetie bohaterki – niejakiej Zuzy, która nie mogła zdobyć szczęścia, jest parodią filmowych melodramatów.

„Film jest przygodowo-kryminalno-miłosną historią życia bohaterki o imieniu Zuzia i jej nieudanych związków z mężczyznami. Lecz nie treść sztuki, ale sposób jej opowiedzenia stanowi główną atrakcję spektaklu. Ten Film jest teatrem. Jest zabawą ze zjawiskiem obrazkowego sposobu komunikacji treści i emocji. Kultura obrazkowa od wieków była istotnym instrumentem w boju o ludzką duszę. Dziś stała się znaczącą kontrofertą dla kultury literackiej. Kino, telewizja czy komiks podjęły skomasowaną i niekiedy bardzo skuteczną walkę z wynalazkiem Gutenberga. Film jest próbą zabawy z czasem, który – mamy nadzieję – nie będzie dla Państwa stracony. Miłej zabawy”.
Andrzej Strzelecki

Spektakl nagrodzony Grand Prix i Nagrodą Publiczności festiwalu „Istropolitana Project” w Bratysławie, 2014.

„Film” został pokazany na Ceremonii Zamknięcia festiwalu Camerimage 2014 w Bydgoszczy.

Szczegóły