Robert Ostolski - zdjęcie

Robert Ostolski

8,2 / 10

41 oddanych głosów

Często występuje w:
Spektakle z udziałem tego aktora:

Komedia o napadzie na bank

Komedia

Minneapolis. Małe senne miasteczko na prowincji Stanów Zjednoczonych. Słodkie lata ’50. Bezcenny diament zostaje powierzony na przechowanie do miejscowego banku. Jednak w mieście, w którym każdy jest oszustem i nawet mewom nie można ufać, czy cokolwiek może się udać?

Ta historia o najbardziej spartaczonym skoku na bank, to szereg zabójczo śmiesznych i karkołomnych scen następujących po sobie z szybkością teatralnego tsunami i zawirowaniami akcji przekraczającymi granice zdrowego rozsądku. Cała masa teatralnych gagów i galeria nieudacznych postaci piętrzą fabularne absurdy i stawiają sceniczną rzeczywistość na głowie – czasami dosłownie!!!

Połączcie Ocean’s Eleven z Braćmi Marks i zmieszajcie to z Monthy Pythonem, a otrzymacie wybuchowo śmieszną miksturę o sile komediowego dynamitu. To na pewno najbardziej „zakręcona” komedia jaką kiedykolwiek widzieliście. Komedia o napadzie na bank, to jeden z największych sukcesów ostatnich lat na West Endzie. W niespełna rok po londyńskiej premierze już na deskach Teatru Komedia.

Gwiazdorsko zwariowana obsada i szalona inscenizacja. Komediowy rollercoaster! Śmieszna katastrofa w cenie biletu.

Spektakl dla widzów od 15 roku życia.

Szczegóły

Komedia o napadzie na bank + Najlepsze z najlepszych

Komedia

"Komedia o napadzie na bank"

Minneapolis. Małe senne miasteczko na prowincji Stanów Zjednoczonych. Słodkie lata ’50.
Bezcenny diament zostaje powierzony na przechowanie do miejscowego banku.
Jednak w mieście, w którym każdy jest oszustem i nawet mewom nie można ufać, czy cokolwiek może się udać?

Ta historia o najbardziej spartaczonym skoku na bank, to szereg zabójczo śmiesznych i karkołomnych scen następujących po sobie z szybkością teatralnego tsunami i zawirowaniami akcji przekraczającymi granice zdrowego rozsądku. Cała masa teatralnych gagów i galeria nieudacznych postaci piętrzą fabularne absurdy i stawiają sceniczną rzeczywistość na głowie – czasami dosłownie!!!

Połączcie Ocean’s Eleven z Braćmi Marks i zmieszajcie to z Monthy Pythonem, a otrzymacie wybuchowo śmieszną miksturę o sile komediowego dynamitu. To na pewno najbardziej „zakręcona” komedia jaką kiedykolwiek widzieliście. Komedia o napadzie na bank, to jeden z największych sukcesów ostatnich lat na West Endzie. W niespełna rok po londyńskiej premierze już na deskach Teatru Komedia.

Gwiazdorsko zwariowana obsada i szalona inscenizacja. Komediowy rollercoaster! Śmieszna katastrofa w cenie biletu.

"Najlepsze z najlepszych"

Widzowie będą uczestniczyli w podróży w czasie poprzez wiek XX – aż do czasów nam współczesnych.

Ta sentymentalna, ale niezwykle żywiołowa i efektowna podróż po stylach muzycznych, tanecznych i modowych poszczególnych dziesięcioleci ubiegłego wieku, utrzymana będzie w konwencji interaktywnej zabawy, pozwalającej publiczności nie tylko oglądać występy artystów na scenie, ale i samemu w nie się włączyć.

Cały wieczór podzielony zostanie na – lata ’50,’60,’70,’80 i ’90 składające się ze specjalnie przygotowanych fragmentów najbardziej znanych i lubianych przebojów z kolejnych dziesięcioleci.

Grupę wokalistów i tancerzy stanowią m.in.gwiazdy Teatrów Roma i Buffo, gwarantując najwyższy poziom estradowy. W trakcie imprezy nad całością czuwać będzie konferansjer, który wprowadzać będzie widzów w kolejne dziesięciolecia serią anegdot dotyczących zwyczajów, mody, gustów i ploteczek o sławnych ludziach, żyjących w określonych czasach.

Szczegóły

Człowiek dwóch szefów

Komedia

Dwa etaty, dwie pensje, niewielkie umiejętności i jeszcze mniej do zrobienia… No, może tylko trochę sprytu, ażeby skutecznie lawirować pomiędzy oczekiwaniami pracodawców i poczuciem pewności w bezczelnym kłamaniu prosto w oczy wszystkim i na każdy temat.

Brzmi zachęcająco?

Francis Henshall jest rozbrajająco słodkim łobuzem. Ma niezwykły talent do pakowania się w karkołomne sytuacje i ogromny apetyt. Nie ma za to kompletnie żadnych pieniędzy i za grosz ochoty na uczciwą pracę. Wobec tego zatrudnia się jednocześnie u dwóch szefów, licząc na to, że… Cóż, powinien rozsądnie liczyć wyłącznie na wynikające z tego kłopoty, ale to nie w stylu Francisa… Jego obaj szefowie przybywają do tego samego hotelu i chcą zamieszkać w tym samym pokoju. Zabawa się zaczyna…

Dodajmy do tego jeszcze planowany ślub uroczej młodej pary, zabójstwo byłego narzeczonego panny młodej, pojawienie się nieżyjącego byłego narzeczonego, który jednak nie umarł, choć nie wiadomo dlaczego jest kobietą, a w dodatku siostrą swojego nieżyjącego brata…Mało? Ojciec panny młodej jest winien pieniądze nieżyjącemu narzeczonemu, który jednak żyje i upomina się jednocześnie o pieniądze i o rękę dawnej narzeczonej. Tyle, że jest przecież swoją własną siostrą, co może stanowić jednak pewien problem. W każdym razie na pewno dla panny młodej.

Obecny narzeczony chce zabić konkurenta, zaś konkurent, czyli siostra swojego nieżyjącego brata chce wyjść za mąż za zabójcę swojego brata, czyli byłego narzeczonego panny młodej, obecnie poszukiwanego przez policję. No, ale o tym nie wie nikt. A już z pewnością nie Francis, który jest zatrudniony jednocześnie właśnie przez siostrę nieżyjącego narzeczonego, która chwilowo jest swoim nieżyjącym bratem i przez narzeczonego siostry, który zabił jej brata…
Jednak przede wszystkim jest bardzo głodny i z chwili na chwilę coraz bardziej zakochany w księgowej ojca panny młodej, który właśnie dziwi się, co stało się z pieniędzmi dla żyjącego byłego narzeczonego jego córki, który został zabity przez narzeczonego swojej siostry, która teraz chce odebrać pieniądze należne jej nieżyjącemu bratu, a które miał jej wręczyć Francis…

Dosyć. Tego nie da się zrozumieć nie oglądając w Teatrze Komedia wspaniałej sztuki Richarda Beana Człowiek dwóch szefów. Ta wspaniała komedia, będąca błyskotliwą przeróbką słynnej sztuki Carlo Goldoniego Sługa dwóch panów, została przeniesiona przez autora z osiemnastowiecznej Wenecji do Brighton w Anglii i dzieje się w 1963 roku.

W każdej minucie spektaklu mieszają się sceniczne style i konwencje – komedia del arte, farsa, komedia sytuacyjna, slapstick czy wreszcie stand up comedy z udziałem teatralnej publiczności.

Szczegóły