Piotr Piksa - zdjęcie

Piotr Piksa

9,0 / 10

406 oddanych głosów

Absolwent warszawskiej Akademii Teatralnej (2013). Współpracował z teatrami warszawskimi: Teatrem 6.piętro, Teatrem Powszechnym, Teatrem Ateneum, Teatrem Narodowym.

Grał m. in. w takich spektaklach jak "Pchła Szachrajka", "Iwona, księżniczka Burgunda", "Kordian".

Spektakle z udziałem tego aktora:

Powierzchnie gładkie I Potem-o-tem

Komedia

Wirtualna opowieść o uczuciowej optymalizacji.

POWIERZCHNIE GŁADKIE: to takie powierzchnie, które nie rozpraszają światła.
RELACJE GŁADKIE: to takie relacje, które nie rozpraszają ludzi.
OSOBY GŁADKIE: to takie osoby, których nie rozpraszają relacje.

Szczegóły

Pchła Szachrajka

Dla dzieci

Pyszna zabawa nie tylko dla najmłodszych. Niczym nieskrępowany śmiech. Pchle brewerie przygotowane przez Annę Seniuk do muzyki Macieja Małeckiego.

Ale się wyprawia! Ciągłe metamorfozy, zabawy, taneczne układy. Rymy Jana Brzechwy śpiewane solo, w duetach i chóralnie w brawurowym wykonaniu aktorów Teatru Narodowego. Na czele Ewa Konstancja Bułhak w tytułowej roli małej, krnąbrnej i butnej pchlej psotnicy. Nikt tu się nie nudzi i nikt nie chce iść do domu. Pobudzenie wyobraźni, pełne zanurzenie w radosnym świecie – gwarantowane.

Spektakl polecany dla widzów od czwartego roku życia.

Szczegóły

Opowieść zimowa

Dramat

Szekspirowskie studium zazdrości i tyranii.

Baśń o tym, jak było i jak mogło być. Sen ze wspomnień, marzeń i lęków. Jak daleko może posunąć się owładnięty szaleństwem człowiek? Czyny są nieodwracalne. Czas nie leczy ran. Miłość nie wszystko wybacza.

Uprzejmie informujemy, że ze względu na układ sceny, spóźnieni widzowie nie będą wpuszczani na widownię. Prosimy o punktualne przybycie na spektakl. Uprzedzamy, że w kilku scenach spektaklu wykorzystywane jest mocne, pulsujące światło.

Szczegóły

Iwona, księżniczka Burgunda

Dramat

Co się stanie, kiedy do poukładanego świata wkroczy, a potem naruszy go i zmąci taka jedna – obca?

Nieociosana i niesformatowana, nie pasuje do rzeczywistości z Photoshopa. Co więcej, Iwona jest na swój sposób bezczelna, bo sama przyznała sobie prawo do błędu, do słabości i niedoskonałości. To irytuje, budzi zazdrość i demaskuje nasz własny fałsz. Mamy demokrację. Ale przecież społeczne hierarchie nadal istnieją. Pilnujemy tego porządku, tak jak strzeże go dwór w dramacie Gombrowicza. I nie lubimy tych, którzy odstają.

Szczegóły

#NaDorosłego 2.0 I Potem-o-tem

Komedia

#NaDorosłego 2.0 to mokumentalny spektakl o czwórce lokatorów z Koszykowej 8, którzy próbują uporać się z comiesięczną spłatą kredytu i burzliwymi relacjami miłosnymi.

JOANNA PONICHTER - zajmuje niezbyt wysokie stanowisko w strukturze niezbyt renomowanej firmy. Pnie się w górę dzięki rozwojowi osobistemu.

PAWEŁ GRABIAŃSKI - początkujący psychoterapeuta-eksperymentator. Z przekonania nie oddziela sfery prywatnej od zawodowej.

FRANEK SOBCZYK - kiedyś trener personalny przed początkiem kariery, obecnie zapowiadający się kandydat na aktora. Wierzy w moc zdrowego żywienia.

ZUZA PLECKA - studentka Koreanistyki i entuzjastka kina azjatyckiego. Ciągle poszukuje swojej drogi i niespotykanych filmowych doznań.

Spektakl zrealizowany we współpracy ze Studiem Flesz.

BILETY: Bilet sponsorski - 100 zł (możliwość dodatkowego wsparcia naszej działalności - gorąco zachęcamy do skorzystania z tej opcji, ponieważ działamy w pełni niezależnie i to Państwo jesteście naszym jedynym sponsorami); Bilet normalny - 50 zł.

Szczegóły

Królowa Śniegu

Dla dzieci

Mistrzowski tandem Cieplak i Witkowski – twórcy pełnej rozmachu, niezapomnianej inscenizacji Opowiadań dla dzieci Singera w Narodowym, po raz kolejny rozbudzają nieograniczoną wyobraźnię. Przed oczami widza odsłaniają się baśniowe krainy, a zarazem poezja teatru.

Przypowieść o dziewczynce, która przemierza cały świat dla ocalenia kochanego towarzysza dziecięcych zabaw. Wędrówka przez różne poziomy i odcienie baśniowej rzeczywistości jest dla niej przejmującym doświadczeniem, miłością w działaniu, praktyką życia – drogą z utraconego raju dzieciństwa w dorosłość.

Interesujące rozwiązania inscenizacyjne, częste zmiany scenografii i kostiumów – to zaproszenie do zachwycającej zabawy w teatr dla wielopokoleniowej publiczności.

Spektakl polecany dla widzów od 7. roku życia.

Szczegóły

Ślub

Dramat

Litewski mistrz Eimuntas Nekrošius powraca do Teatru Narodowego, by zmierzyć się z jednym z najważniejszych polskich dramatów XX wieku.

Arcydzieło Witolda Gombrowicza. Gdzie w ruinach dawnych porządków znaleźć zaczątek nowych? Czy zderzam się w życiu z innymi, czy z tym co właśnie ja mówię i robię? Czy nasz świat tworzy się między nami? A jeśli tak, to „po co tyle ceregieli”?

Szczegóły

20 lexusów na czwartek

Muzyczny

"20 Lexusów na czwartek" to musicalowa opowieść o współczesnych uzależnieniach. Grupa Potem-o-tem zaprasza na spotkanie z Coach Elą, która podczas swojej wizyty w Warszawie
przeprowadzi autorską sesję terapeutyczną czerpiącą z technik japońskiego mistrza harmonii i wewnętrznego spokoju Takashi Fakaito.

Co zastąpiło nam absolut? Do czego możemy się zwrócić, w świecie, w którym poważna refleksja filozoficzna i namysł teologiczny są niespotykane? Co nie pozwala znaleźć nam wewnętrznego spokoju, drażni, przeszkadza, ale nie możemy bez tego żyć? Bohaterowie sztuki są uzależnieni od pracy, od robienia selfie i relacjonowania swojego życia w Internecie, od zdrowego żywienia i siłowni, od sexu i pornografii. Podczas autorskiej sesji musical therapy odkryją przed widzami swoje problemy, a \ właściwie wyśpiewają je i zatańczą.

Szczegóły

Gluten Sex I Potem-o-tem

Komedia

„Gluten Sex” to offowa megaprodukcja grupy Potem-o-tem. Spektakl rozpoczyna się od podróży autokarem, który przewozi widzów do zabytkowego pałacu pod Warszawą, gdzie kontynuowany jest spektakl.

Rok 2028. Społeczeństwo tonie w narastającym poczuciu osamotnienia. Z roku na rok wzrasta popularność wirtualnych programów rekompensujących brak relacji w świecie rzeczywistym. Leon Maks, genialny informatyk polskiego pochodzenia, przeprowadza test autorskiego programu z pogranicza neuropsychologii, bioinformatyki, virtual reality i hipnozy, o nazwie Gluten Sex.

WSTĘP DO AUTOKARU: od godz. 18:40
ODJAZD AUTOKARU: punktualnie o godz. 19:00
POWRÓT: Przyjazd autokaru na pl. Defilad o godz. 22:00
BILETY: Bilet normalny- 50 zł , Bilet VIP najlepsze miejsca - 75 zł (miejsca z najlepszą widocznością w autokarze i w pałacu)

Szczegóły

Pierwsza lepsza I Potem-o-tem

Komedia

„Pierwsza lepsza” to wartka akcja, fredrowski dowcip i formalne szaleństwo. Spektakl grupy Potem-o-tem w niczym nie przypomina inscenizacji Fredry do jakich jesteśmy przyzwyczajeni. Bohaterowie polskiego klasyka zostają wtłoczeni w uliczki krętego labiryntu, gdzie każde słowo i gest tworzy melodię (muzyka na żywo). W całym tym szaleństwie zawarta zostaje jednak gorzka refleksja o miłości w świecie pełnym ograniczeń, gdzie kluczową rolę odgrywa wygląd i pochodzenie.

Szczegóły

DODO

Nastały w Polsce czasy niesłychanie interesujące – pod względem zarówno politycznym jak i społecznym. Jesteśmy jak wirująca, niedomknięta pralka, która nie wiadomo kiedy skończy prać – a na dodatek nie mamy pojęcia co w niej znajdziemy po otwarciu dzrzwiczek. Wydaje się, że przy takiej ilości absurdów, pretensji z każdej strony i polskiej prywaty, nastał doskonały czas na stworzenie kabaretu – a już najlepiej, gdyby był to kabaret literacki, którego dotkliwie brakuje.

Po takich mistrzach jak Jeremi Przybora, Jerzy Dobrowolski, czy Edward Dziewoński pozostała pewna luka w materii kabaretu. Aktualnego kabaretu, który operuje zarówno słowem jak i piosenką literacką – w której tekst wraz z muzyką prowokują do zadawania pytań. Zależy nam na powróceniu do tej jakości i elegancji. Operując współczesnymi tematami chcemy korzystać ze sprawdzonych środków wyrazu.

W pierwszym programie kabaretu „DODO” pt: „Cztery płaczki”, spróbujemy się zastanowić nad granicą współczesnego kabaretu i jego formą. Co wypada, a co nie? Czy może cierpimy na deficyt liryczny? A może wszyscy powinniśmy śmiać się z samych siebie, bo tylko to nam zostało?

Szczegóły

Dodo: Cztery płaczki

Kabaret

Nastały w Polsce czasy niesłychanie interesujące – pod względem zarówno politycznym jak i społecznym. Jesteśmy jak wirująca, niedomknięta pralka, która nie wiadomo kiedy skończy prać – a na dodatek nie mamy pojęcia co w niej znajdziemy po otwarciu dzrzwiczek. Wydaje się, że przy takiej ilości absurdów, pretensji z każdej strony i polskiej prywaty, nastał doskonały czas na stworzenie kabaretu – a już najlepiej, gdyby był to kabaret literacki, którego dotkliwie brakuje.

Po takich mistrzach jak Jeremi Przybora, Jerzy Dobrowolski, czy Edward Dziewoński pozostała pewna luka w materii kabaretu. Aktualnego kabaretu, który operuje zarówno słowem jak i piosenką literacką – w której tekst wraz z muzyką prowokują do zadawania pytań. Zależy nam na powróceniu do tej jakości i elegancji. Operując współczesnymi tematami chcemy korzystać ze sprawdzonych środków wyrazu.

W pierwszym programie kabaretu „DODO” pt: „Cztery płaczki”, spróbujemy się zastanowić nad granicą współczesnego kabaretu i jego formą. Co wypada, a co nie? Czy może cierpimy na deficyt liryczny? A może wszyscy powinniśmy śmiać się z samych siebie, bo tylko to nam zostało?

Szczegóły

Dziady

Dramat

Arcydramat Mickiewicza interpretowany przez litewskiego Mistrza, wizjonera teatru znanego ze swego unikalnego języka teatralnego. Duchowość, siła rytuału, poczucie wspólnoty i tragizm jednostki w wymiarze egzystencjalnym i narodowym. Tekst przekuty na sceniczne metafory i szlachetna prostota. W romantycznym arcydramacie wybitny litewski twórca przygląda się granicznym polskim doświadczeniom. Widzi duchowość śmiertelników, owładniętych potrzebą metafizyki, śledzi drogę poety, wnikliwie przypatruje się również człowiekowi wrośniętemu w społeczność.

Obsada z podziałem na sceny:

UWERTURA
MARYLA – Wiktoria Gorodeckaja
DZIEWCZYNA – Anna Grycewicz

GUSŁA
GUŚLARZ – Marcin Przybylski
WIDMO / ZŁY PAN – Paweł Paprocki
SOWA – Magdalena Warzecha
ZOSIA – Joanna Gryga
GUSTAW – Grzegorz Małecki
DUSZE – Bartłomiej Bobrowski, Katarzyna Dorosińska, Karol Dziuba, Anna Grycewicz, Paulina Korthals, Kacper Matula, Kamil Mrożek, Piotr Piksa, Katarzyna Pośpiech, Paulina Szostak, Adrian Zaremba

CZĘŚĆ IV
KSIĄDZ – Piotr Grabowski
DZIECI – Paulina Korthals, Paulina Szostak
GUSTAW – Grzegorz Małecki
MARYLA – Wiktoria Gorodeckaja
DUSZE – Anna Grycewicz, Joanna Gryga, Katarzyna Pośpiech, Katarzyna Dorosińska, Kacper Matula, Szymon Nowak, Piotr Piksa, Adrian Zaremba

CZĘŚĆ III

PROLOG
ANIOŁY – Paulina Korthals, Paulina Szostak
MARYLA – Wiktoria Gorodeckaja
GUSTAW-KONRAD – Grzegorz Małecki

WIĘZIENIE
FREJEND – Bartłomiej Bobrowski
ŻEGOTA – Karol Dziuba
KAPRAL – Grzegorz Kwiecień
JAN SOBOLEWSKI – Kamil Mrożek
TOMASZ ZAN – Piotr Piksa
WIĘŹNIOWIE – Kacper Matula, Adrian Zaremba, Szymon Nowak
GUSTAW-KONRAD – Grzegorz Małecki
ANIOŁY – Paulina Korthals, Paulina Szostak
MARYLA – Wiktoria Gorodeckaja

IMPROWIZACJA
KONRAD – Grzegorz Małecki
DIABŁY / WYDAWCY– Robert Jarociński, Paweł Paprocki, Marcin Przybylski, Szymon Nowak
MARYLA – Wiktoria Gorodeckaja

EGZORCYZMY
KSIĄDZ PIOTR – Mateusz Rusin
KONRAD – Grzegorz Małecki
DIABŁY – Robert Jarociński, Paweł Paprocki, Marcin Przybylski, Szymon Nowak
KAPRAL – Grzegorz Kwiecień

WIDZENIE KSIĘDZA PIOTRA
KSIĄDZ PIOTR – Mateusz Rusin
ANIOŁY – Paulina Korthals, Paulina Szostak

SALON WARSZAWSKI
NIEMOJEWSKI – Robert Jarociński
ADOLF – Kacper Matula
DAMY – Anna Grycewicz, Joanna Gryga
MŁODZIEŻ – Karol Dziuba, Kacper Matula, Kamil Mrożek, Piotr Piksa, Adrian Zaremba, Katarzyna Pośpiech, Katarzyna Dorosińska, Szymon Nowak

U SENATORA
SENATOR – Arkadiusz Janiczek
DOKTOR – Paweł Paprocki
PELIKAN – Bartłomiej Bobrowski
LOKAJ – Adrian Zaremba
DAMA – Anna Grycewicz
PANI ROLLISONOWA – Kinga Ilgner
KMITOWA – Magdalena Warzecha
KSIĄDZ PIOTR – Mateusz Rusin
KONRAD – Grzegorz Małecki
BALETNICA – Katarzyna Pośpiech
ŻOŁNIERZE – Karol Dziuba, Piotr Piksa

FINAŁ
GUŚLARZ – Marcin Przybylski
DZIEWCZYNA – Wiktoria Gorodeckaja

Szczegóły