Patryk Rybarski - zdjęcie

Patryk Rybarski

8,3 / 10

64 oddanych głosów

Vice mistrz Świata POLE DANCE IPC w Hong Kongu, finalista międzynarodowych zawodów POLE ART w Sztokholmie i POLE DANCE CUP w Warszawie. Tancerz, choreograf, instruktor, zajawkowicz, który wciąż udowadnia sobie, że jak się czegoś chce i wkłada się w to całą swoją energię to wszystko jest możliwe. Swój warsztat taneczny doskonalił przy wielu produkcjach teatralnych, muzycznych, telewizyjnych takich jak : METRO, KOTY, TANIEC WAMPIRÓW, UPIÓR W OPERZE, AKADEMIA PANA KLEKSA, ALADYN Jr, DESZCZOWA PIOSENKA, MAGICZNY SKLEP Z ZABAWKAMI, KARIERA NIKODEMA DYZMY, POWDER HER FACE, CALINECZKA, serial TANCERZE, BRZYDULA, ZEMSTA NIETOPERZA, DOBRE CIAŁO, POEM OF CHOPIN, YOU CAN DANCE, GOT TO DANCE, MAM TALENT.

Swoją przygodę z POLE DANCE rozpoczął w 2011 roku. Przez ostatnie 5 lat był instruktorem w OHLALA. W SAMYM CENTRUM WSZECHŚWIATA oferuje autorski program treningów POLE ON THE POLE -rozbudowane zajęcia POLE DANCE o dodatkowe techniki akrobatyczno-powietrzne.

Spektakle z udziałem tego aktora:

Czarownice z Eastwick

Musical

Ten musical przeniesie Państwa do małego amerykańskiego miasteczka, w którym trzy tytułowe „czarownice” odnajdą swoją kobiecość dzięki interwencji diabolicznego Darryla van Horne’a.

Wszyscy ci, którzy widzieli słynny film z Jackiem Nicholsonem, Cher, Michelle Pfeiffer i Susan Sarandon, wiedzą doskonale, co to za historia. Na naszej scenie wzbogacona została o porywające sceny taneczne choreografa Jarosława Stańka oraz wpadające w ucho numery muzyczne w wykonaniu najlepszych polskich aktorów musicalowych. Spróbujemy też poderwać siebie i Państwa do lotu – metaforycznie, a może i całkiem dosłownie.

Spektakl zalecany dla widzów od 16 roku życia.

Szczegóły

Koniec śmierci

Taneczny

Spektakl „Koniec śmierci” na podstawie trylogii Liu CiXin to opowieść o ciele i zapisanej w nim historii.

Tomasz Bazan, jeden z najciekawszych i najbardziej uznanych polskich choreografów, postanowił zrealizować spektakl, którego głównym tematem jest ludzkie ciało. Ciało interesuje Bazana jednak, nie tylko w jego aspekcie materialnym, ale przede wszystkim jako nośnik pamięci, i to zarówno tej genetycznej jak i psychofizycznej. To zbiór danych, które przetwarzane w czasie rzeczywistym stanowią o bycie jednostki, jak i całych złożonych społeczności. Ciało jako pojemnik dla pamięci dysponuje dwoma rodzajami kodów językowych: tym, opartym na składni i gramatyce języka mówionego oraz niewerbalnym abstrakcyjnym językiem tkanki fizycznej (ciało).

KONIEC ŚMIERCI odnosi się do idei poszukiwań sposobów transplantacji świadomości ludzkiej w nośniki cyfrowe. Aby tego dokonać, należałoby zgłębić dwa rodzaje języka, z których zbudowana jest nasza świadomość. To próba wejścia w dyskurs prowadzony obecnie w największych ośrodkach technologicznych świata. Tancerz i tancerka jako dwie antropomorficzne i androgyniczna hybrydy posłużą jako pojemniki testowe do kodowania tkanki fizycznej i tkanki psychologicznej. Kody algorytmów sieci neuronowych będą inspiracją do stworzenia choreografii a najnowsze badania dotyczące psychologii podświadomości będą bazą do próby odnalezienia formy świadomości tancerza na scenie.

Szczegóły

Calineczka

Dla dzieci

Jak zmierzyć miłość, jeśli jej wielkość mieści się w sercu? Teatr Palladium przedstawia musical CALINECZKA inspirowany baśnią Hansa Christiana Andersena, który jest w warstwie fabularnej jej dojrzalszą wersją. Spektakl w wyjątkowej oprawie muzycznej i wizualnej, wykorzystujący elementy tańca, pięknej scenografii, gry świateł, niesamowitych kostiumów, elementów kaskaderskich – taniec na szarfie, podwieszonej pod sufitem.

Musical zabierze widzów w świat wyobraźni by udowodnić, że nawet najmniejsza istota jest dla kogoś całym światem, a jedyną istotną w życiu miarą jest wielkość serca.

To historia o dojrzewaniu, poszukiwaniu własnej drogi, prawie do spełniania marzeń i prawdziwej miłości. Przygody, które spotykają główną bohaterkę, w metaforyczny sposób ukazują wyzwania, z jakimi współcześnie zmierza się każdy, wchodzący w dojrzałe życie, młody człowiek – podporządkowanie tradycji, wykluczenie przez grupę, samotność i pogoń za materializmem. Wszystkie perypetie prowadzą jednak główną bohaterkę do odkrycia, że dzięki poznaniu i zaakceptowaniu siebie, każdy ma prawo mieć nadzieję na szczęście. Naszą intencją jest zrobienie spektaklu, który pozwoli odetchnąć widzom od bolączek dnia codziennego i sprawi, że poczują się zainspirowani i pewni, że mają prawo do realizacji marzeń w swoim życiu .

Tym spektaklem dajemy sobie prawo do marzeń i chcemy tą wiarą w marzenia natchnąć widzów.

Dzięki zaangażowaniu artystów, którzy reprezentują różne dziedziny sztuki, musical będzie pulsował wyjątkową energią na wielu płaszczyznach. Jego muzyczny i wizualny rozmach wykroczy daleko poza niewielkie ramy małego scenicznego spektaklu. Zgadza się to z filozofią samego Hansa Christiana Andersena, który mawiał, że „wartość ma nie tylko sam podarunek, ale też sposób, w jaki zostaje ofiarowany”. Dotychczasowy dorobek twórców pozwala oczekiwać, że ich familijne widowisko skutecznie zaczaruje młodych i urzeknie też i starszych widzów, którzy przypomną sobie lata niewinności, gdy wszystko wydawało się możliwe.

Przy całym natłoku różnych informacji, mamy wrażenie, że dorośli zapominają o swoim wewnętrznym dziecku, a może to właśnie ono potrzebuje móc się czasem obudzić. Naszym marzeniem jest zachwycać dziecko w każdym z nas.

Jest to opowieść o maleńkiej dziewczynce, nie większej od ludzkiego kciuka, która narodziła się z ziarna zasianego przez bezdzietną kobietę. Uroda Calineczki spowodowała, że ropucha porwała ją na żonę dla swego syna – szczęśliwie udało jej się uciec z pomocą motyla i dwóch rybek. Nie dane było jednak jej długo cieszyć się wolnością, gdyż porwał ją chrabąszcz. Ten zabrał dziewczynkę do siebie, lecz porzucił ją pod wpływem rodziny, która uznała ją za brzydką. Tułająca się zimą po świecie Calineczka znalazła schronienie u polnej myszy, która z kolei wyswatała ją kretowi. Załamana, że będzie musiała spędzić resztę życia pod ziemią, Calineczka została uratowana przez ocaloną niegdyś przez siebie jaskółkę, która zaniosła ją na pole kwiatów. Tam dziewczynka spotkała króla elfów, którego pokochała i poślubiła. Podarował jej nowe imię oraz parę skrzydełek.

Spektakl dla widzów od 5 roku życia.

Szczegóły