Patryk Pietrzak - zdjęcie

Patryk Pietrzak

8,4 / 10

165 oddanych głosów

Data urodzenia:
19-08-1991 (28 lat)

Absolwent Wydziału Aktorskiego Szkoły Filmowej w Łodzi. Współpracuje z Teatrem Studyjnym w Łodzi. Można go zobaczyć w następujących spektaklach:

- w spektaklu „Poskromienie złośnicy” W. Shakespeare, reż. Małgorzata Warsicka

- w spektaklu „Marat/Sade” P. Weiss, reż. Rudolf Zioło

- w spektaklu „Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku” D. Masłowska, reż. Małgorzata Bogajewska

Często występuje w:
Spektakle z udziałem tego aktora:

Dzieci z Bullerbyn

Dla dzieci

Opowieść o małych, wszędobylskich mieszkańcach sympatycznej osady Bullerbyn zna niemal każdy, bo powieść Astrid Lindgren to szkolna lektura a zarazem jedna z ukochanych książek dzieciństwa wielu pokoleń. Teraz dziadkowie, rodzice i dzieci mogą obejrzeć jej sceniczną wersję na deskach naszego teatru.

Współautorem adaptacji i reżyserem przedstawienia jest Krzysztof Jaślar, którego muzyczne spektakle („Zamach na MoCarta” czy „Śpiewnik Pana Wasowskiego”) stały się przebojami Teatru Syrena. Jak zwykle w przypadku naszych przedstawień dla dzieci, tak i tym razem spektakl pełen jest melodyjnych piosenek i tańca.

Na przedstawienie zapraszamy dzieci od lat 5.

Szczegóły

Frankenstein

Dramat psychologiczny

Jedna z najbardziej widowiskowych produkcji ostatnich lat. Uwagę widza przykuwać mają efekty specjalne, pokazy pirotechniczne, popisy kaskaderskie i projekcje video. Charakteryzacja Tomasza Matraszka wprowadza nastrój niepokoju, który potęguje scenografia Jagny Janickiej i epicka muzyka Michała Lorenca.

Sztuka Nicka Deara osnuta na powieści Mary Shelley to historia o wykluczeniu, samotności i potrzebie akceptacji. To także mit o człowieku, przypisującym sobie boską moc. „Frankenstein” po raz pierwszy wystawiony został w londyńskim National Theatre, w 2011 roku. Spektakl wyreżyserował wówczas Danny Boyle – zdobywca Oskara, twórca takich filmów jak „Slumdog. Milioner z ulicy” czy „Trainspotting”. W Teatrze Syrena to wymagające rozmachu jak i refleksji widowisko również reżyseruje twórca o wrażliwości filmowca – Bogusław Linda.

- Rozpoczynając pracę nad „Frankensteinem” wiedziałem, że bardzo istotna będzie strona wizualna tego spektaklu. Zdecydowałem się więc sięgnąć po środki wyrazu, które trafiają do współczesnego widza – mówi reżyser spektaklu, Bogusław Linda.
Dzięki nim społeczne stereotypy stają się bardziej czytelne, przekonujące i wymowne dla publiczności.

Szczegóły

Dzień dziecka z "Dziećmi z Bullerbyn"

Dla dzieci

Familijny spektakl i animacje dla najmłodszych to wymarzony sposób na spędzenie Dnia Dziecka. Będą balony, słodycze, spotkania z aktorami, będzie można też zrobić sobie niezwykłe, bajkowe zdjęcie.

Wszystkie te niespodzianki czekają na dzieci po spektaklu "Dzieci z Bullerbyn". Opowieść o małych, wszędobylskich mieszkańcach sympatycznej osady Bullerbyn zna niemal każdy, bo powieść Astrid Lindgren to szkolna lektura a zarazem jedna z ukochanych książek dzieciństwa wielu pokoleń. Teraz dziadkowie, rodzice i dzieci mogą obejrzeć jej sceniczną wersję na deskach naszego teatru.

Współautorem adaptacji i reżyserem przedstawienia jest Krzysztof Jaślar, którego muzyczne spektakle („Zamach na MoCarta” czy „Śpiewnik Pana Wasowskiego”) stały się przebojami Teatru Syrena. Jak zwykle w przypadku naszych przedstawień dla dzieci, tak i tym razem spektakl pełen jest melodyjnych piosenek i tańca.

Na przedstawienie zapraszamy dzieci od lat 5.

Szczegóły

Czarodziejska Góra

Dramat

„Czarodziejska Góra” to jedno z najważniejszych wydarzeń jubileuszu Teatru Syrena, który obchodzi w tym roku 70-lecie działalności.

„Czarodziejska góra” to najsłynniejsza powieść Tomasza Manna, arcydzieło o ogromnym wpływie na światową literaturę i kolejne pokolenia czytelników. Powieść o czasie, dojrzewaniu, chorobie, przemijaniu. Dzieło wieńczące belle époque, wieszczące kataklizmy, które spadły na Europę w XX w.

Wojciech Malajkat, reżyser przedstawienia: „Mówią, że Wielka Wojna stanowiła koniec czasu Czarodziejskiej góry i początek rzeczywistości, w której jednostka stawała się mało znaczącym trybem w ogromnej maszynie - postępu, rozwoju gospodarczego, konsumpcji. Ale także w maszynie wojennej.

Nie zgadzam się z tym, że czas Czarodziejskiej góry przeminął; że współczesność to nie miejsce na rozważania o przemijaniu, moralności i czasie (który kiedyś płynął, a teraz pędzi). Również z tego powodu chciałbym po wielu latach przemyśleń i przygotowań zrealizować na deskach teatru mój wymarzony projekt—inscenizację powieści Tomasza Manna. Dlaczego to robię? Odpowiadając słowami Manna: Najistotniejszym i naturalnym powołaniem człowieka jest jego doskonalenie się.”

Szczegóły