Mirosław Zbrojewicz - zdjęcie

Mirosław Zbrojewicz

7.8 / 10

237 oddanych głosów

Data urodzenia:
25-02-1957 (61 lat)

W 1981 roku ukończył PWST w Warszawie (dziś: Akademia Teatralna). Na scenie debiutował 14.06.1981 roku rolą Sukiennika w „Mistrzu Piotrze Pathelinie” (Anonim francuski, reż. Wojciech Maryański) na deskach Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze. Z zielonogórskim teatrem związany był przez rok, zagrał tam jeszcze rolę Ryzia-Ryzia w „Szkarłatnej wyspie” (M. Bułhakow, reż. E. Wojtaszek). Następnie związał się z warszawskimi teatrami: Pracownią Teatrem, gdzie zagrał między innymi w „Nauce chodzenia” (wg A. Bursy, reż. E. Wojtaszek), Wysokiego mężczyznę w „Ceremoniach” (E. Wojtaszek, reż. E. Wojtaszek) i Madame Garbo w sztuce „Homoseksualista, czyli jak trudno się wyrazić” (Copi, reż. E. Wojtaszek) oraz Teatrem Szwedzka 2/4, na deskach którego zagrał między innymi Tamburmajora w „Woyzecku” (G. Buchner, reż. W. Maryański), Solonego w „Trzech siostrach” (A. Czechow, reż. K. Kelm) i Kusiciela w „Do Damaszku” (A. Strindberg, reż. M. Jarnuszkiewicz).

Następnie rozpoczął wpółpracę z warszawskim Teatrem Rozmaitości, w którym zagrał liczne role, m.in. Ryszarda Goldersa w „Bziku tropikalnym” (I. St. Witkiewicz, reż. G. Horst), Jezusa w „Historii o Miłosiernej, czyli Testamencie psa” (A. Suassuna, reż. P. Cieplak), Milona w „Słowach Bożych” (R. del Valle-Inclan, reż. P. Tomaszuk), Jana w „Magnetyzmie serca” (A. Fredro, reż. S. Torsh), Poloniusza w „Hamlecie” (W. Shakespeare, reż. K. Warlikowski), Lebiediewa w „Księciu Myszkinie” (wg F. Dostojewskiego, reż. G. Jarzyna), Duncana w „2007: Macbeth” (W. Shakespeare, reż. G. Jarzyna) i Tadka w „Cokolwiek się zdarzy, kocham cię” (P. Wojcieszek, reż. P. Wojcieszek). Od 2003 roku należy do zespołu Teatru Studio w Warszawie. Na deskach tego teatru zagrał m.in. Ilję Szamrajewa w „Mewie” (A. Czechow, reż. Z. Brzoza), Szefa w „Zbyt głośnej samotności” (wg B. Hrabala, reż. Tomasz Man), Michała w „Merylin Mongoł” (N. Kolada, reż. Z. Brzoza) i w „Drewnianym człowieku” (S. Eidrigevicius, reż. S. Eidrigevicius). Aktor występował także na scenach innych teatrów, między innymi Teatru Powszechnego w Radomiu, Stowarzyszenia Teatralnego - Teatr 77 w Łodzi, Teatru na Woli w Warszawie, Teatru Nowego Praga w Warszawie i warszawskiego Teatru Montownia. Zagrał także w wielu spektaklach Teatru Telewizji, między innymi w „Kobietach u grobu” (M. de Ghelderode, reż. K. Kelm), „Pięknie” (P. Bednarski, reż. I. Cywińska), „Historii” (W. Gombrowicz, reż. H. Leszczuk) i „Żywocie Józefa” (Mikołaj Rej, reż. P. Tomaszuk). Ma na swoim koncie ponad 40 ról filmowych (m.in. w „Pierścionku z orłem w koronie” Andrzeja Wajdy, „Psach 2. Ostatnia krew” Władysława Pasikowskiego, „Pułkowniku Kwiatkowskim” Kazimierza Kutza, „Chłopaki nie płaczą” Olafa Lubaszenki, „Rozdrożu Cafe” Leszka Wosiewicza, „Palimsest” Konrada Niewolskiego i „Lekcjach Pana Kuki” Dariusza Gajewskiego). Zagrał też w wielu serialach telewizyjnych.

Spektakle z udziałem tego aktora:

Biesy

Dramat

Po adaptacji Berlin Alexanderplatz Natalia Korczakowska znów sięga po wielką literaturę, klasykę powieści społecznej. Niebezpiecznie aktualną.

Jakiekolwiek jest imię Idola - Lenin, Stalin, Hitler, Mao - tyran to zawsze karykatura zdewaluowanego Ojca. Absurdalni bojownicy rzucają się w wir masakry, by samemu pozostać przy życiu - tak mnożą się zbrodnie będące ojcobójstwami. Strażnicy ze stalinowskich łagrów, oprawcy Szoa, czerwoni gwardziści Mao, z błogosławieństwem swoich Partii mordują nie tylko własnych królów, ale również własne rodziny - bredzą o nowych początkach. Biesy, demony chcą zaszczepić w naszych głowach myśl, że zabójstwo przestało być zabójstwem i że jesteśmy wolni, aż po upojenie zabijania siebie i innych. To lekcja totalitaryzmu i nauka nieszczęścia.

Spektakl przeznaczony dla pełnoletnich widzów.

Szczegóły spektaklu

Król

Dramat

Opowieść o targanej konfliktami narodowymi, politycznymi i społecznymi Warszawie u progu drugiej wojny światowej. Socjaliści dzień w dzień stawiają czoła falangistom, agresja i przemoc rządzą na ulicach, spolaryzowane media podsycają konflikt – mit zjednoczonej Polski zaczyna upadać…

Monika Strzępka i Paweł Demirski przenoszą na scenę głośną powieść Szczepana Twardocha.

Monika Strzępka – reżyserka teatralna. Zadebiutowała w 2004 roku w Teatrze Polskim w Bydgoszczy realizacją tekstu Anny Bednarskiej Z twarzą przy ścianie. Pracując rok później w Teatrze Wybrzeże poznała Pawła Demirskiego. Od tego czasu Strzępka-reżyserka i Demirski-dramaturg zrealizowali szereg zaangażowanych społecznie spektakli, m.in. Był sobie Andrzej Andrzej Andrzej i Andrzej w Teatrze Dramatycznym w Wałbrzychu, za który otrzymali główną nagrodą na 3. Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym Boska Komedia w Krakowie, W imię Jakuba S. w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, nie-boska komedia. WSZYSTKO POWIEM BOGU!, Bitwa warszawska 1920 i Triumf woli w Starym Teatrze w Krakowie.

Szczegóły spektaklu

Pocałunek kobiety pająka

Dramat

Santiago de León de Caracas. Dwóch mężczyzn osadzonych w jednym z argentyńskich więzień: Luis Molina jest homoseksualistą, pobyt w celi jest dla niego ciężkim doświadczeniem. Drugim więźniem jest młody chłopak, Valentin Arrequi. Zapalony marksista, aresztowany za walkę z reżimem. Czas odsiadki ciągnie się niemiłosiernie. Jednak w tym miejscu trzeba zapomnieć o dzielących różnicach i skupić się na podobieństwie. Między mężczyznami wytwarza się silna więź. Rzecz o przyjaźni i zaufaniu.

Szczegóły spektaklu

Małżeński rajd Dakar

Męczą Cię małżeńskie kłótnie i potyczki? Twój związek przeżywa kryzys? A może wręcz przeciwnie – zupełnie bezproblemowo dogadujesz się ze swoim partnerem i tylko zastanawiasz się jak długo potrwa cisza przed burzą?;) Nieporozumienia i rutyna dotyczą każdej pary! Ale jak sobie z nimi poradzić? Jak rozgrzać uczucia w związku i tchnąć w niego powiew świeżej miłości? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań znajdziecie Państwo w komedii Małżeński Rajd Dakar! Reżyserem spektaklu jest autor przebojowej komedii Kobieta Pierwotna - Sigitas Parulskis. Tym twórca chce pokazać wszystkim parom, jak często pozbawione są sensu ich spory i zatargi, a robi to w sposób zabawny, błyskotliwy i pełen humoru. W tytułowych rolach wystąpią czarująca Katarzyna Pakosińska i znakomity aktor teatralny Mirosław Zbrojewicz. Główni bohaterowie spektaklu Jolka oraz Fryderyk to typowe małżeństwo z wieloletnim stażem. Jak każda para mają swoje problemy: z seksem, wychowaniem potomstwa, wykończeniem rodzinnego gniazdka czy nękającymi ich na co dzień tematami tabu. Jest w nich wiele przeciwieństw, które jednocześnie dzielą jak i łączą. Pewnego dnia postanawiają wybrać się na pustynny rajd, który ma odświeżyć ich związek, umocnić więzi i nadać trochę koloru jednostajnemu życiu. Ale jak to bywa na co dzień a szczególnie na takiej wyprawie - może zdarzyć się wszystko! Nagle samochód odmawia posłuszeństwa, telefon nie działa, woda się kończy, a w promieniu kilkudziesięciu kilometrów nikogo nie ma i nie ma także szans na jakąkolwiek pomoc.



Mimo nieuchronnie zbliżającego się końca ich żywota, bohaterowie nie przestają się kłócić. Ciągle słychać jej kąśliwe uwagi, jego złośliwe docinki i oskarżenia, dochodzi nawet do prawdziwej burzy piaskowej dosłownie i w przenośni. Fryderyk zaczyna popadać w obłęd spowodowany nie tylko brakiem wody i wycieńczeniem, ale również bezmyślnym postępowaniem żony. A sępy powoli zaczynają gromadzić się na upalnym, bezchmurnym niebie.

Fascynujący Małżeński Rajd Dakar to opatrzony niesamowitą dawką energii i ciepłego humoru spektakl, który każdy z Państwa może zobaczyć na wyciągniecie ręki! Rewelacyjny duet aktorski pokaże wypełnioną genialnym żartem opowieść o zazdrości, miłości, rozdrażnieniu i wielu innych małżeńskich emocjach, które towarzyszą każdej parze w codziennym życiu. Historia przedstawiona jest jednak z przymrużeniem oka i w niecodziennej, fantastycznej scenerii. Zapraszamy na niezapomniany spektakl!

Spektakl trwa 80 minut bez przerwy.

Szczegóły spektaklu

Anna Karenina

Tragedia

Anna Karenina Lwa Tołstoja jest jednym z najsłynniejszych kobiecych portretów XIX-wiecznej literatury rosyjskiej. W imię miłości do młodego oficera, Anna postanawia opuścić rodzinę, rezygnując tym samym z beznamiętnego choć bezpiecznego życia, za co przychodzi zapłacić jej cenę znacznie wyższą niż tylko skandal towarzyski…

Teatr Studio przedstawia klasyczną powieść w nowej adaptacji autorstwa brytyjskiej pisarki Helen Edmundson. Tekst, korzystając z osiągnięć XX-wiecznej dramaturgii, nadaje tołstojowskiej historii niezwykle współczesną formę.

Szczegóły spektaklu

Tajna misja

Komedia

'Uśpiony' agent Patryk (Piotr Miazga) zostaje wybrany do najbardziej elitarnej grupy. Wyboru dokonuje sam Pułkownik Służb Specjalnych (Krzysztof Kiersznowski) w ścisłym porozumieniu z Ministerstwem. Wykonanie zadania przysparza Patrykowi wiele kłopotów. Specyfika pracy nie pozwala ujawnić tajemnicy nikomu, nawet własnej żonie Izie (Ada Fijał). Gdy pętla powoli się zaciska Patryk prosi o pomoc byłego kompana, agenta Mario (Mariusz Drężek). Czy przyjaciel pomoże? Czy tajemnica zostanie złamana?
Kto naprawdę stoi za misternym planem akcji?

Tajna misja to czarna komedia pełna zwrotów akcji a zarazem trzymająca widza w napięciu do ostatnich sekund spektaklu.

Prapremiera odbyła się 9. lutego i zebrała świetne recenzje. Została entuzjastycznie przyjęta przez widownię. Spektakl przerywały salwy śmiechu a zakończył się owacją na stojąco. Komedia z oryginalnym polskim scenariuszem to rzadkość w naszych teatrach. Tajna misja to błyskotliwe dialogi, znakomita fabuła i ogromna dawka śmiechu.

Aktorzy w spektaklu używają nieparlamentarnych wyrazów.
Spektakl kierowany do widzów dorosłych.

Szczegóły spektaklu

Jak zostałam wiedźmą

Dla młodzieży

Co się dzieje w głowie małej dziewczynki, kiedy nie może zasnąć? Nagle w jej pokoju pojawia się głodna wiedźma, która latami wędruje po świecie i szuka niegrzecznych dzieci, by ugotować z nich pożywną zupę.

Rozpoczynają się wspólne tarapaty, czary i magiczne zaklęcia. Pojawia się cały kalejdoskop bohaterów: sępy, inna wiedźma i ożywiony czarodziejsko drewniany konik. Poemat Doroty Masłowskiej jest fascynującą i pełną współczesnych znaczeń bajką dla młodych widzów, a jednocześnie metaforyczną opowieścią o więzi między matką a córką.

Szczegóły spektaklu

Wyznawca

Tragedia

Amerykański Żyd, Danny Burros powiedział w 1965 r., w wywiadzie dla New York Timesa, że odrzucił religię przodków i stanął na czele neonazistowskiej bojówki z nienawiści do własnego narodu i do okrutnego Boga Biblii, który nakazał Abrahamowi zabrać syna na górę Moria, aby ofiarować go na całopalenie.

Danny uzasadniał swoją postawę niezgodą na bezbronność, wpisaną w zasady judaizmu. Jego dalsze życie było próbą zmierzenia się z biblijnym Abrahamem, aby odnaleźć własną tożsamość, próbą rozpaczliwą i zakończoną samobójstwem. Natalia Korczakowska zainspirowała się dwoma skrajnie heterogenicznymi tekstami kultury: współczesną narracją o kontrowersyjnym wyborze moralnym tego Żyda, który stał się antysemitą (bohatera znanego filmu Henry'ego Beana The Beliver z 2001 r.) oraz staropolskim dialogiem pasyjnym O ofiarowaniu Izaaka. Unikalną wartością tego spektaklu, którego tematem jest dylemat wolności i wiary, to instalacja muzyczna współczesnego niemieckiego artysty Aloisa Spätha.
Dosadny język ulic Nowego Jorku kontrastuje tu z poetyką religijnego misterium, wiara biblijna z radykalnym nihilizmem, amerykański styl narracji filmowej z żarliwym lamentem polskiej XVI-wiecznej pobożności pasyjnej, zakorzenionej w Nowym Testamencie. Już w Liście do Rzymian św. Paweł – dawny uczeń rabina Gamaliela oraz zapalony prześladowca chrześcijan, który po nawróceniu stał się Apostołem i pierwszym teologiem Kościoła – nazywa Abrahama ojcem naszej wiary (zob. Rz 4). A w Ewangelii Janowej sam Chrystus mówi: „Abraham, ojciec wasz, rozradował się z tego, że ujrzał mój dzień — ujrzał go i ucieszył się” (J 8,56). Dlatego w tradycji chrześcijańskiej historia Abrahama jest uznawana za zapowiedź ofiary, jaką Bóg Ojciec złożył ze swego Syna na krzyżu.

Szczegóły spektaklu

Ripley pod ziemią

Dramat

Historia jednego z najsłynniejszych bohaterów amerykańskiego kryminału. Autorka Ripliady Patricia Highsmith stworzyła fascynującą postać zręcznego manipulatora i mordercy, który niczym aktor z łatwością żongluje tożsamościami, by ukryć swoje zbrodnie. Trzymająca w napięciu i pełna zwrotów akcji fabuła wprowadza w świat highlife’u, wypełnionego ekskluzywnymi podróżami po Europie, towarzyskimi spotkaniami i rozmowami o współczesnej sztuce. Świat, w którym obraca się Tom Ripley, przypomina teatralny spektakl, w którym wszystko zostało wystawione na pokaz. Najciekawsze jednak jest to, co kryje się za jego kulisami.

Po oddaleniu od siebie wszelkich podejrzeń związanych ze śmiercią Dickiego Greenleafa Tom Ripley wiedzie beztroskie życie w luksusowej willi pod Paryżem u boku pięknej żony Heloise. Co pewien czas świadczy również drobne usługi przemytnicze oraz wspiera działalność spółki Derwatt Ltd. zajmującej się m.in. fałszowaniem obrazów nieżyjącego malarza. Jego spokój burzy pojawienie się pewnego amerykańskiego konesera sztuki, który podejrzewa, że posiadany przez niego „Derwatt” nie jest autentyczny. Jak daleko posunie się Tom Ripley, aby ocalić firmę przed zdemaskowaniem? Czy tym razem również uda mu się uniknąć odpowiedzialności?


Spektakl przeznaczony dla widzów pełnoletnich.

Szczegóły spektaklu

Goło i wesoło

Komedia

Sztuka ”Goło i wesoło” autorstwa Stephena Sinclaire'a i Anthony'ego McCartena zawojowała już cały świat, nie schodzi z afisza od prapremiery w Mercury Theatre w Auckland w Nowej Zelandii w 1987 r. Spektakl święcił sukcesy w USA, Kanadzie, Anglii, Francji (w 2001 r. produkcja francuska otrzymała nagrodę Moliera za najlepszą komedię roku na scenie teatralnej), Niemczech, Australii, Ameryce Południowej i krajach skandynawskich. Obecnie jest wielkim przebojem w Rosji. Wszędzie przyjmowany jest z entuzjazmem, zarówno przez publiczność jak i krytyków teatralnych.

”Goło i wesoło” okazało się hitem nie tylko w teatrach – film na podstawie sztuki, pod tym samym tytułem podbił także kina. Podobnie jak film, spektakl opowiada historię kilku bezrobotnych, którzy będąc zupełnie bez pieniędzy, bez perspektyw, wpadają na pomysł, aby założyć grupę striptizerów o nazwie „Napalone Nosorożce”. Natomiast akcja przedstawienia dzieje się w Polsce, w Tomaszowie Mazowieckim. Oglądamy jak nasi bezrobotni próbują opanować trudną sztukę publicznego rozbierania się, początkowo w swoim gronie, następnie podczas przesłuchania w jedynym klubie w mieście o nazwie„ Eden”. Przesłuchanie wypada fatalnie. Następny występ przed tomaszowską publicznością, wypada jeszcze gorzej. Menager striptizerów wynajmuje byłą tancerkę Wandę, aby udzieliła im kilku lekcji. Jesteśmy świadkami komicznych prób „ baletowych”, podczas których Wanda uczy ich podstaw profesjonalnego striptizu. Spektakl wieńczy spektakularny finał, w wykonaniu „Napalonych Nosorożców”, którzy na scenie, przed publicznością rozbierają się z taką swobodą, jakby robili to od urodzenia. A piękniejsza część widowni zadaje sobie pytanie „ Ile dzisiaj zdejmą z siebie?!”…

Szczegóły spektaklu

Szkarłatny płatek i biały

Dramat

Bohaterem "Szkarłatnego płatka" Michela Fabera jest XIX wiek, przedsionek nowoczesności, w którym tematy takie jak prawa kobiet, religia i nauka, stosunek do seksualności czy modele kobiecości i męskości są definiowane na nowo — powoli wyłania się z nich nasz współczesny świat.

Dziewiętnastowieczny Londyn Fabera raz wydaje nam się bezpiecznym przez swój dystans historycznym światem, żeby po chwili okazać się gorzką karykaturą naszej współczesności. Pięć postaci, których losy śledzi nasz spektakl, reprezentuje dylematy czasów przełomu: przemysłowiec rozdarty pomiędzy młodzieńczymi ideałami a kapitalistycznym światem; niedoszły pastor zmagający się z potrzebami ciała; głęboko wierząca działaczka społeczna, którą brak poszanowania konwenansów skazuje na wykluczenie; eteryczna i niewinna dama skazana na bycie kochanką z krwi i kości, żoną i matką; wreszcie prostytutka, która pokonuje kolejne szczeble drabiny społecznej i przekonuje się, że wyższy status wcale nie oznacza większej wolności. To właśnie pragnienie wolności, szeroko rozumianej emancypacji, wydaje się być wspólnym mianownikiem dla dążeń bohaterów Szkarłatnego płatka, którzy wypatrują nadchodzącego XX wieku z nadzieją, ale i z lękiem. Czy rzeczywiście nowoczesność przyniosła nam wolność i spełnienie? I czy faktycznie już nadeszła?

Szczegóły spektaklu

Rewizor

Komedia

„Mottem sztuki jest: «Nie przygaduj zwierciadłu, jak masz gębę krzywą». Wystawiam spektakl według sztuki Gogola i ludzie powinni się śmiać z postaci, które opisał Gogol, i to w nich powinni dostrzec siebie.

Jesteśmy tak samo poniżani, obrażani, i tak samo bywamy śmieszni i głupi w tych naszych próbach poszukiwania szczęścia i odnalezienia fragmentu słoneczka na tej ziemi. W ten sposób robi nam się żal wszystkich, którzy tak bardzo się starają. Obiecuję, że ludzie przez cały spektakl będą się szczerze śmiać, a na koniec zrobi się wzruszająco. Ponieważ wtedy okaże się, że w tej historii nie ma niczego śmiesznego”.

Nikołaj Kolada

Szczegóły spektaklu

GOŚCIE W POLSKIM: Pożar w Burdelu. Duchy. Musical spirytystyczny

Kabaret

Teatralny Instytut Pamięci Narodowej (TIPN) w ramach programu 100 wskrzeszeń na 100-lecie Polski zamówił musicale o zapomnianych polskich patriotach. Najwybitniejsi twórcy z Broadwayu i West Endu we współpracy z historykami, teatrologami i ekshumatorami stworzyli serię biograficznych show, które w 2018 rozsławią polski musical na całym świecie. Wśród zaproszonych przez TIPN artystów znaleźli się także twórcy Pożaru w burdelu: Maciej Łubieński i Michał Walczak. Pierwsza premiera w ramach programu 100 wskrzeszeń na 100-lecie Polski odbędzie się w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.

Biografia największego europejskiego medium spirytystycznego XX wieku - Franka Kluskiego - to nie tylko rewia zjaw, efektów świetlnych i materializacji, ale przede wszystkim podróż do Warszawy dwudziestolecia międzywojennego, upojonej odzyskaną wolnością, która wielu zawróciła w głowie. Odkrycia naukowe rewolucjonizują życie codzienne stolicy, nowe technologie zmieniają miasto i ludzi, którzy tłumioną potrzebę zabawy zaspokajają w kabaretach, kasynach i burdelach. Gorszącym rozrywkom oddają się także polskie elity. Tadeusz Boy-Żeleński, Arnold Szyfman, Józef Piłsudski, Józef Haller, Maria Pawlikowska-Jasnorzewska, Witkacy, Juliusz Osterwa i inne osobistości ze świata polityki, literatury, teatru i kina po całym dniu modernizowania Ojczyzny zbierają się nocą wokół wirującego stolika u księcia polskich mediów, aby zbadać paranormalne moce ukryte w człowieku. Czy mediumizm stanie się polskim towarem eksportowym? Czy uda się połączyć polską tradycję z nowoczesnością? Czy Warszawa stanie się światową stolicą sprityzmu?

Zajrzymy w kulisy 1918 roku i zadamy pytanie o prawdziwych ojców i matki Niepodległości. Pierwszy raz w historii Pożar w burdelu przeniesie się do dwudziestolecia międzywojennego, aby poznać prawdę o sobie. Mieście. Polsce, w której rozum miesza się z szaleństwem. Jasnowidze, okultyści, media, mistyczki, poeci i inni kurwoartyści międzywojnia w pierwszym niepodległościowym show polskiego Burdelu Artystycznego. W roli Marszałka Piłsudskiego – Burdeltata!

Szczegóły spektaklu

Ożenek

Komedia

Dwaj Rosjanie i Teatr Studio. Komedia Gogola w inscenizacji najgłośniejszego dramaturga ostatniej dekady. Iwan Wyrypajew po raz pierwszy w Polsce wystawia tekst nie swojego autorstwa.

"Ożenek” to historia trudnego wyboru: tak zwanej "panny na wydaniu” - któremu z czterech kandydatów oddać serce z posagiem? - i tak zwanego „starego kawalera” - czy warto rezygnować ze świętego spokoju dla małżeńskiego pożycia? Gogol to nie tylko wnikliwy obserwator ludzkich postaw i zachowań. Jako jeden z pierwszych dostrzegł i wyraził w swoich dramatach absurd ludzkiej egzystencji – jej mozół i jałowość. Ale nie tylko. Być może "Ożenek” to sztuka, z ducha prawosławnej Cerkwi, mistyczna...

Szczegóły spektaklu