Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

ZEW się budzi festiwal 2024

Lesko
Stadion Miejski

Musicalowy Pamiętnik

Warszawa
Teatr WAM

Bitwa o Broadway

Gdynia
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni

Friends

Warszawa
Teatr Capitol

#kopciuszek

Warszawa
Teatr Capitol

KALYANI School Edition

Warszawa
Teatr Syrena

Kongo

Warszawa
Teatr Capitol

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Wzrusz Moje Serce

Warszawa
Teatr Ateneum

Niesamowite przygody 10 skarpetek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

FAIR PLAY bilety dla grup tel 669 694 949

Warszawa
Teatr WAM

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

NIENASYCENI

Warszawa
Garnizon Sztuki

Kuguar. Musical

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Cesarz

Warszawa
Teatr Ateneum

Gaye Su Akyol - Jedyny Koncert w Polsce

Warszawa
Pardon, To Tu

Dzień Świra

Warszawa
Teatr Ateneum

Once

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Co Jest Grane Festival 2024

Warszawa
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

VICTORIA / True Woman Show

Warszawa
Garnizon Sztuki

GRA

Warszawa
Garnizon Sztuki

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Września
Wrzesiński Ośrodek Kultury w Wrześni

Totalnie szczęśliwi

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

CZARODZIEJSKI FLET. PRZEDSTAWIENIE DLA DZIECI / WOLFGANG AMADEUS MOZART

Warszawa
Muzeum Łazienki Królewskie

Koncert jubileuszowy – Hity Bohema House!

Warszawa
Bohema House Teatr Ekologiczny

Vanitas

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie
  1. Muzeum, teatr, koncert lub kino wyszukasz w górnym rozwijanym menu. W pierwszej kolejności wybierz miasto.
  2. Aby znaleźć bilety na wystawę, spektakl, koncert lub film , wybierz interesujący Cię zakres dat.
  3. Filtry umożliwiają też wybór konkretnych miejsc, dzięki czemu w prosty i szybki sposób kupisz bilety na koncert lub do kina, teatru czy muzeum.
  4. Wystawy, koncerty, spektakle i filmy możesz też sortować po dacie, ocenie lub popularności.

Bilety na wydarzenia z udziałem Maciej Kuźmiński

Brak wydarzeń w najblizszym czasie.

Maciej Kuźmiński

Choreograf, tancerz i pedagog tańca współczesnego. Absolwent Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance (Konserwatorium Tańca i Muzyki Trinity Laban; dawne Laban Centre) w Londynie. W 2007 z wyróżnieniem ukończył 3-letnie studia z Teatru Tańca, a w 2012 (także z wyróżnieniem) – 1,5 -roczne studia z choreografii na tej samej uczelni. Wykładowca Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu (PWST w Krakowie) oraz Instytutu Tańca Współczesnego w Belgradzie. Jako tancerz zadebiutował w 2007 roku, tańcząc Romeo w Romeo i Julii uznanej austriackiej choreograf Liz King. Wcześniej był członkiem grup Volt (udział w Opolu 2003) i V-2 (Mistrzostwo Europy Disco Dance w 2003 roku) prowadzonych przez Augustina Egurrolę. W latach 2007-2010 roku był tancerzem-freelancerem, współpracującym z wieloma polskimi i zagranicznymi twórcami. W latach 2010-2011 był solistą Polskiego Teatru Tańca. W 2013 roku, po studiach, powrócił jako tancerz, zdobywając angaż do projektu Zero angielskiej grupy Clod Ensemble. W latach 2013-2015 tancerz we własnych produkcjach m.in. improwizowanym 40-minutowym solo Maciej Kuźmiński. Jako wykonawca występował na prestiżowych scenach m.in. Teatru Wielkiego w Warszawie, Konzerthaus Vien w Wiedniu czy Sadler's Wells w Londynie, w pracach tak znakomitych choreografów jak Nigel Charnock czy Ohad Naharin. Od 2009 roku realizuje własne choreografie. W swoich spektaklach artysta stara się pogodzić podejście konceptualne z estetyczno-ruchowym, odrzucając hermetyczność tańca współczesnego i pozostając otwartym na każdego widza. W 2014 roku magazyn „Dance Tabs” opisał spektakl Room 40 jako „doskonale łączący piękno i koncept”. Jego odważne i wymagające dla tancerzy przedstawienia operują otwartymi symbolami, tworząc luźną strukturę, na której widz może oprzeć własną interpretację, natomiast dynamiczny ruch nadaje choreografii charakterystyczną i rozpoznawalną formę. W pracy twórczej opiera się na rozwijanych przez siebie technikach ruchu (m.in. Dynamic Phrasing) oraz pracy z podłogą. Opracowuje również własne metody pracy z tancerzami, m.in. metodę pozyskiwania materiału ruchowego nazwaną „koszyk zadań”(ang. task basket). W 2014 odbył pierwsze choreograficzne tourneé, prezentując prace Room 40, Maciej Kuźmiński oraz Powtarzaj za mną łącznie 22 razy m.in w Londynie, Belgradzie, Budapeszcie, Hanowerze, Krakowie, Warszawie i Lublinie, oraz zdobywając łącznie 4 nagrody za choreografię w tym jedną z najważniejszych nagród w kraju – Nagrodę Publiczności przyznaną przez międzynarodową publiczność Polskiej Platformy Tańca. Maciej rozwija i uczy trzech różnych technik ruchu – autorskiej techniki Dynamic Phrasing, pracy z podłogą oraz improwizacji/natychmiastowej kompozycji (instant composition). Dynamic Phrasing, rozwijane od 2009 roku, jest praktyczną eksploracją gałęzi eukinetyki o tej samej nazwie oraz teorii wysiłku i teorii CHUMM (ang. Choreotic Units and Manners of Materialisation). Lekcja Dynamic Phrasing skupia się głównie na jakościach i rytmie ruchu (w przeciwieństwie do zapamiętywania ustalonych schematów ruchowych), przez co uwalnia poszczególne akcje od ich organicznie przypisanej dynamiki i rytmu. Poprzez zakwestionowanie naturalnej organiczności uczniowie nie tylko poszerzają zakres swojego alfabetu ruchowego, ale przede wszystkim pracują nad złamaniem nabytych nawyków. Praca z podłogą (Floor Work) jako lekcja jest rozwijana przez Macieja od 2012 roku. Punktem wyjścia było doświadczenie pracy z Davidem Zambrano i Witoldem Jurewiczem, pracy nad dwoma spektaklami – something simple i Room 40 oraz doświadczenia z break dance. Lekcja pracy z podłogą stawia nie tylko na rozwój konkretniego stylu czy techniki ruchu, Poprzez wykorzystanie metod stosowanych w fitnessie, jest jednym z podstawowych założeń lekcji jest wzmacnianie kondycji. Do charakterystycznych elementów należy również praca z sekwencjami na prawą i lewą stronę ciała oraz ruchem wykonywanym od tyłu. Do nauki improwizacji/improwizacji kontaktowej/natychmiastowej kompozycji Kuźmiński wykorzystuje doświadczenie zdobyte przez lata uczestnictwa w warsztatach i projektach z takimi artystami jak m.in.: Yoshifumi Inao (GaGa), Nigel Charnock i Suzy Wilson (teatr fizyczny), Kirsty Simpson, Michael Schumacherem i Ray Chung (improwizacj kontaktowa), Rosalind Crisp, Yossi Berg/Oded Graf (własne systemy pracy), Tony Rizzi (technika Forsythe'a), David Zambrano (passing through). Bazując także na wiedzy choreologicznej i doświadczeniu choreograficznym podczas własnych zajęć z improwizacji artysta systematycznie tworzy grupy narzędzi pomocne w improwizacji. Nagrody i wyróżnienia: Nagroda Publiczności na Polskiej Platformie Tańca 2014 za spektakl Room 40 Podwójna nagroda Jury (yszard. Kalinowski i Edyta Kozak) w Konkursie Choreograficznym 3...2...1...Taniec! (2014) za etiudę Powtarzaj za mną III miejsce na konkursie choreograficznym Warszawskiej Platformy Tańca 2014 za etiudę Powtarzaj za mną Stypendium twórcze Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego na II poł 2014 rojy.

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!