Kornelia Trawkowska - zdjęcie

Kornelia Trawkowska

7,7 / 10

64 oddanych głosów

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie od 2008 roku. Zagrała w przedstawieniu dyplomowym „Marat/Sade” Petera Weissa w reż. Krystiana Lupy (Carolina Corday) oraz „Klątwie” Stanisława Wyspiańskiego w reż. Anny Polony (Kaśka). W latach 2009–2011 była aktorką Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, na deskach którego debiutowała. Zagrała m.in. w „Orkiestrze Titanic” Christo Bojczewa w reż. Andrzeja Domalika (Ljubka), „Tango Piazzola” Anny Burzyńskiej w reż. Józefa Opalskiego (Maria), „Malavita. Ballady o Mafii” Anny Burzyńskiej w reż. Pawła Szumca (Donna Cicii). Współpracowała m.in z Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu (Urszula w „Gwałtu, co się dzieje!” Aleksandra Fredry w reż. Macieja Podstawowego; Czarownica/światłość w „Błękitnym Ptaku” Mauricea Maeterlincka w reż. Łukasza Zaleskiego); Teatrem Dramatycznym w Warszawie (Małgorzata i Urzędniczka w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa w reż. Magdaleny Miklasz; Maryna i Marysia w „Weselu” Wyspiańskiego w reż. Marcina Bartnikowskiego oraz w „Kabarecie na koniec świata” w reż. Kamili Michalak/ Wawrzyńca Kostrzewskiego); Teatrem Guido w Zabrzu („Frelki” w reż. Marcina Gawła). Grała w spektaklach Teatru Telewizji oraz współpracowała z Teatrem Polskiego Radia. W zespole Teatru Polskiego w Poznaniu od maja 2016, gdzie można ją było zobaczyć w spektaklu „Ocalenie” w reż. Macieja Podstawnego (Maria-Kaleria). Obecnie gra w „EXTRAVAGANZIE o miłości” Joanny Drozdy, Jędrzeja Burszty, Wojciecha Kaniewskiego oraz *** w reż. Joanny Drozdy oraz w „Scenach myśliwskich z Dolnej Bawarii” Martina Sperra w reż. Grażyny Kani (Paula).
Spektakle z udziałem tego aktora:

Mistrz i Małgorzata

Dramat

Moskwa lat trzydziestych. Miasto, w którym dekretem zlikwidowano Boga, dostaje się we władanie czarnej magii. Historia miłości pisarza do Małgorzaty przeplata się z opowieścią o wizycie Szatana, który pojawia się pod postacią zagranicznego konsultanta w drogim garniturze. Towarzyszy mu wielki kot jeżdżący tramwajem i chudy osobnik o szyderczej fizjonomii.

Twórcy spektaklu pytają o znaczenie duchowości, prawdy i wolności w naszym życiu. Po świecie Bułhakowa oprowadza nas kilku narratorów, a przedstawienie wzbogacają elementy teatru formy i teatru lalkowego.

Szczegóły