Kamil Toliński - zdjęcie

Kamil Toliński

9,1 / 10

130 oddanych głosów

Data urodzenia:
07-11-1985 (34 lat)

W 2009 roku ukończył wydział aktorski PWST we Wrocławiu. Grał m.in. w filmach: "Idziemy n wojnę", "Róża" i "80 milionów".
Spektakle z udziałem tego aktora:

Sextet czyli ROMA I JULIAN

Komedia

Czy on to już ON czy jeszcze ONA? Czy po zmianie płci nadal będą się w sobie kochać? Czy w szalonych czasach chirurgii plastycznej i zabiegów in vitro można być ojcem i jednocześnie siostrą? Czy to w ogóle możliwe? W brawurowej komedii „Sextet czyli Roma i Julian” Krzysztofa Jaroszyńskiego - tak!!!

Współcześnie w Polsce. Klinika seksuologii. Na operację zmiany płci czeka para młodych ludzi: Roma chce zostać mężczyzną, zaś leżący w sąsiedniej sali Julian- kobietą. Romę odwiedza o pokolenie od niej starszy Mąż. Zapowiada rozwód i odebranie majątku. W tym samym czasie przy łóżku Juliana lamentuje Matka, wstrząśnięta decyzją syna. Podczas przypadkowego spotkania na korytarzu okazuje się, że Matkę Juliana i Męża Romy za młodu łączyła wielka miłość. Tymczasem niespodziewanie Roma i Julian mają się ku sobie…
Wartka akcja, dowcipne dialogi i zaskakujące rozwiązania to najkrótszy opis komedii „Sextet czyli Roma i Julian” w reżyserii Krzysztofa Jaroszyńskiego, z udziałem m.in. Hanny Śleszyńskiej i Pawła Wawrzeckiego.

Szczegóły

"Postrzał" Sztuka na wynos

Dramat psychologiczny

Czy plugawe korporacyjne rytuały mogą być dynamicznym, chwytającym za gardło spektaklem? Krakowskie przedstawienie udowadnia, że tak. „Postrzał” ma dwie wersje sceniczne. Wybór jest mniej więcej taki: klimat czy temat?

Jeden wariant gra się zwyczajnie w teatrze, drugi w pewnym krakowskim mieszkaniu może obejrzeć jednorazowo tylko 13 widzów. W kuchni, łazience i pokoju z balkonem mieszczą się garderoby. Publiczność pokręci się chwilę w korytarzu i nie mając innej opcji wchodzi do pobielonego pokoju: krzesła stoją pod ścianami, szczęśliwa 13 siada na nich a na tych pustych zajmą miejsca aktorzy.

Jesteśmy w siedzibie jakiejś firmy, nastawionej na dynamiczny wzrost, agresywnie rozpychającej się na rynku. Może nawet w niej sami pracujemy. Nie ma stamtąd jak uciec, trzeba czekać na swoją kolej i odpowiednia dawkę bólu. Wersja sceniczna „Postrzału” jest bezpieczna, oddala obserwatora od akcji, dając mu zbawienny dystans: nie musimy się bać, że za chwilę potwory z korporacji zaczną się znęcać nad nami. Schowani w teatralnych fotelach możemy tylko bezkarnie śledzić krwawe sceny z życia korporacji. I dopiero wtedy możemy uchwycić mechanizm manipulacji i wyzysku.

Szczegóły

Postrzał

Tragikomedia

Absurdalna historia biurowej rewolucji.

Kiedy strach zacznie podejmować decyzje za nas. Kiedy wyciągnie z nas zwierzę, by uwiązać je na smyczy. Wtedy pojawi się pragnienie buntu i zerwania łańcuchów. Przecież chciałoby się tak spontanicznie, w międzyczasie troszkę sobie pożyć.

Szczegóły

Trzy siostry

Dramat

Nas nie ma, niczego na świecie nie ma, w ogóle nie istniejemy, nam się tylko zdaje, że istniejemy…

Szczegóły

Judasz. Laboratorium Epifanii

Dramat

Reżyserka zaprosiła do współpracy grupę aktorów, z którymi przyglądała się tekstom ewangelicznym, apokryfom, skostniałemu językowi religijnemu, próbując odnaleźć w tych źródłach prawdziwych ludzi, ich relacje i emocje.
Ta laboratoryjna praca stała się podstawą opowieści o tym, co mogło wydarzyć się w wieczerniku przed śmiercią Jezusa. Apostołowie spotykają się tam po pojmaniu ich Mistrza i próbują odtworzyć Jego słowa, zinterpretować gesty, zrozumieć, co się stało, kto zdradził, dlaczego to zrobił. Chcą ustalić wspólną wersję i zastanowić się, co będzie z nimi dalej. Nie ma w ich gronie tylko dwóch uczniów: Judasza i Jana – ta nieobecność mocno im ciąży.

Szczegóły