Kamil Dominiak - zdjęcie

Kamil Dominiak

4,0 / 10

1 oddany głos

Data urodzenia:
30-04-1988 (31 lat)

Ukończył Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (2011). Uczestnik kursu Drama Summer School: Acting in Musical Theatre w Guildhall School of Music and Drama w Londynie. Współpracuje z teatrami muzycznymi w całym kraju, występując w musicalach (Shrek wg Williama Steiga w reż. Macieja Korwina, The Rocky Horror Show Richarda O’Briena w reż. Tomasza Dutkiewicza, Jerry Springer – The Opera Richarda Thomasa i Stewarta Lee w reż. Jana Klaty, La Cage aux Folles wg Jeana Poireta w reż. Grzegorza Chrapkiewicza, Nie ma Solidarności bez Miłości Andrzeja Ozgi w reż. Macieja i Adama Wojtyszków). Pracował w zespole wokalnym Teatru Rozrywki w Chorzowie (Sweeney Todd. Demoniczny golibroda z Fleet Street Hugha Wheelera w reż. Andrzeja Bubienia). Na deskach Teatru Studio w Warszawie zagrał główną rolę, Wiktora, w Pannach z Wilka wg Jarosława Iwaszkiewicza w reż. Mai Komorowskiej, a w warszawskim Teatrze Narodowym wystąpił w Balladynie Juliusza Słowackiego w reż. Artura Tyszkiewicza. Współpracuje z Teatrem Scena STU w Krakowie (Wesele Stanisława Wyspiańskiego w reż. Krzysztofa Jasińskiego).
Często występuje w:
Spektakle z udziałem tego aktora:

MusicaLove - The Show

Musical

MusicaLove - The Show - to najnowsza odsłona wyjątkowego autorskiego projektu musicalowego Jakuba Wociala pt. "Broadway Street the Show", w którym przed naszymi oczami - podobnie jak zdjęcia w starym albumie - ukazują się znajome sceny wyśpiewanych miłosnych wyznań, pragnień, rozczarowań i tęsknot. Trudno tu wymienić przebogatą paletę uczuć i emocji jakie zapewnią nam gwiazdorskie wykonania najbardziej znanych miłosnych songów ze słynnych musicali, głównie autorstwa Andrew Lloyda Webbera. Artystom towarzyszy orkiestra pod batutą Tomasza Filipczaka.

Rozpoczynamy jak u Hitchcocka - od trzęsienia ziemi - a więc od niepokornego "Bulwaru zachodzącego słońca" - musicalu i filmu, które stały się ikoną Hollywood. Pochodząca z tego musicalu piosenka "Tak, jak byśmy się nigdy nie żegnali" da nam przedsmak wielu uniesień i wzruszeń. Dalej bowiem z Evitą nucimy jakże znajome "Nie płacz za mną Argentyno", a z Magdaleną z kultowego "Jesus Christ Superstar" wzdychamy "Jak mam Go kochać ?..." oraz przeżywamy głęboko song Jezusa w Getsemani. Świeżo zakochani z musicalu "Whistle Down The Wind" dowiadują się jak "Okropnie jest marnować pocałunek", a ciężko doświadczeni nieodwzajemnioną miłością mogą odnaleźć bliskie sobie klimaty w mrocznym a zarazem fascynującym "Upiorze w operze". To on opowiada nam o romantycznej "nocy, która rozpaliła uczucia" i która "pomogła mu stworzyć piękną muzykę", ale również przestrzega nas, że zawiedziona miłość prowadzi tam, "skąd nie ma już powrotu". Z kolei musical "Kobieta w bieli" podpowiada nam w jakich zabawnych miłosnych sytuacjach "wszystko może ujść na sucho" oraz zapewnia, że warto się starać dla ukochanej osoby, bo dla zakochanego "Z tobą lecz bez ciebie" nie ma sensu.

Szczegóły