Cezary Kosiński - zdjęcie

Cezary Kosiński

8.5 / 10

199 oddanych głosów

Data urodzenia:
08-04-1973 (44 lat)

Ukończył studia na Wydziale Aktorskim warszawskiej PWST. Współpracę z teatrem rozpoczął od debiutu reżyserskiego Grzegorza Jarzyny w „Bziku Tropikalnym” . W zespole TR Warszawa pracował w latach 1998- 2008 I ponownie od września 2014. W 20013-2014 był członkiem zespołu Teatru Narodowego. Współpracował m.in. z Krzysztofem Warlikowskim i Piotrem Cieplakiem.

Stworzył wiele niezapomnianych kreacji teatralnych filmowych i telewizyjnych.

Za rolę Sydneya Price'a w "Bziku tropikalnym" Witkacego otrzymał nagrodę na XXII Opolskich Konfrontacjach Teatralnych "Klasyka Polska". (1997) Tę samą nagrodę dostał także za rolę Albina w spektaklu "Magnetyzm serca" A. Fredry w reż. Grzegorza Jarzyny (2000) Za rolę Karlosa w "Krawcu" S. Mrożka w Teatrze Telewizji zdobył wyróżnienie na IV Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej.(1998)

Spektakle z udziałem tego aktora:

Robert Robur

Dramat

Seria tajemniczych zgonów wstrząsa światem nowych mediów. Zagadkę próbuje rozwikłać inspektor Mirosław Kryzys ze Świetlnej Policji. Tropy prowadzą do Roberta Robura, młodego scenarzysty. Tymczasem w Mieście Światła narasta rebelia. Członkowie sekty tajemniczego Mistrza chcą obalić dyktaturę Urzędu Energii. Kto stoi za tajemniczymi zbrodniami? Czy ciemność wygra ze światłem? Kto pisze serial „Wściekłość i wrzask”?

Ostatnia, niedokończona powieść Mirosława Nahacza (1984-2007) rozgrywa się w przyszłości, w której fikcja kreowana przez media wyparła całkowicie rzeczywistość. Sensacyjna akcja łączy się z wizją społeczeństwa, które odurzone medialnymi przekazami, staje się bezwolne i podatne na manipulacje władzy. Spektakl Krzysztofa Garbaczewskiego przenosi dystopijną powieść Nahacza do współczesnego świata cyfrowych mediów i wirtualnej rzeczywistości. To, co dekadę temu wydawało się czystą fantazją, dziś staje się realnością. Wszechobecna inwigilacja i kontrola w sieci, internetowe gwiazdy, które zapalają się równie szybko, jak gasną, koncerny manipulujące informacjami i hakerzy, którzy wykradają im dane – żyjemy w przyszłości, którą wymyślili pisarze. Dzięki technologii virtual reality powstają cyfrowe światy tak realne, że można je pomylić z rzeczywistością. W jaki sposób ten nowy, wspaniały świat wpływa na człowieka i jego relacje z innymi? Jak połączyć dwie strony pękniętej rzeczywistości?

Szczegóły spektaklu

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

Boeing, Boeing

Komedia

Sztuka opowiada historię Maksa, którego życie uczuciowe i erotyczne regulowane jest przez międzynarodowy rozkład lotów… Maks ma aż trzy narzeczone, wszystkie są stewardesami, a każda z nich sądzi oczywiście, że to ona jest tą jedyną. Dzięki precyzyjnej organizacji i pomocy niezawodnej choć nie stroniącej od sarkastycznych uwag służącej, Maksowi zawsze udaje się skoordynować wizyty kolejnych narzeczonych, które zresztą, jak twierdzi, kocha jednakowo… Co stanie się jednak, gdy z powodu niewielkich zmian w ruchu lotniczym, wszystkie one zjawią się u Maksa niemal w tej samej chwili?

„Boeing Boeing” to komedia sytuacyjna autorstwa francuskiego dramaturga Marca Camolettiego. W 1991 roku została wpisana do księgi Guinessa za rekordową ilość wystawień – 17 500 w 55 krajach świata. W 2008 roku zaś nagrodzona została prestiżową Tony Awards – odpowiednikiem Oscara w świecie teatru.

Szczegóły spektaklu

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

24.12Sun

25.12Mon

26.12Tue

27.12Wed

28.12Thu

29.12Fri

30.12Sat

31.12Sun

01.01Mon

02.01Tue

03.01Wed

04.01Thu

05.01Fri

06.01Sat

07.01Sun

08.01Mon

09.01Tue

10.01Wed

11.01Thu

12.01Fri

13.01Sat

14.01Sun

15.01Mon

16.01Tue

17.01Wed

18.01Thu

19.01Fri

20.01Sat

21.01Sun

22.01Mon

23.01Tue

24.01Wed

25.01Thu

26.01Fri

27.01Sat

28.01Sun

29.01Mon

30.01Tue

31.01Wed

01.02Thu

02.02Fri

03.02Sat

04.02Sun

05.02Mon

06.02Tue

07.02Wed

08.02Thu

09.02Fri

10.02Sat

11.02Sun

12.02Mon

13.02Tue

14.02Wed

15.02Thu

16.02Fri

17.02Sat

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

24.12Sun

25.12Mon

26.12Tue

27.12Wed

28.12Thu

29.12Fri

30.12Sat

31.12Sun

01.01Mon

02.01Tue

03.01Wed

04.01Thu

05.01Fri

06.01Sat

07.01Sun

08.01Mon

09.01Tue

10.01Wed

11.01Thu

12.01Fri

13.01Sat

14.01Sun

15.01Mon

16.01Tue

17.01Wed

18.01Thu

19.01Fri

20.01Sat

21.01Sun

22.01Mon

23.01Tue

24.01Wed

25.01Thu

26.01Fri

27.01Sat

28.01Sun

29.01Mon

30.01Tue

31.01Wed

01.02Thu

02.02Fri

03.02Sat

04.02Sun

05.02Mon

06.02Tue

07.02Wed

08.02Thu

09.02Fri

10.02Sat

11.02Sun

12.02Mon

13.02Tue

14.02Wed

Męczennicy

Dramat

Europa żyje w strachu, po raz pierwszy od czasów totalitaryzmów. Czego się boimy? Innego, który przyjdzie i zniszczy nasze wartości, styl życia i bezpieczeństwo. Radykalnych ruchów religijnych, które chcą kontrolować życie jednostek i całych społeczeństw. Kryzysu ekonomicznego, który uderza w rodziny i całe wspólnoty, podważając poczucie stabilności. Odpowiedzią na lęki jest zwrot w stronę zasad wiary. To one mają zapewnić stały fundament, na którym można budować życie wśród ruchomych piasków. Oddzielić dobre od złego, moralne od niemoralnego.

Co jednak, gdy wiara zamienia się w dogmatyzm? Kiedy staje się mieczem, który przecina człowieka, rodzinę, wspólnotę? Kiedy idealistyczne pobudki prowadzą do religijnego fanatyzmu?

„Nie bój się” – mówi Lidka, bohaterka spektaklu Grzegorza Jarzyny. Uczennica gimnazjum szuka w Biblii odpowiedzi na pytanie o swoje lęki, o to kim jest i po co żyje. Nagła zmiana jej zainteresowań i zachowania, budzi niepokój ojca, jest niezrozumiała dla rówieśników i nauczycieli. Ale dla Lidki opinia otoczenia się nie liczy. Jest jeden cel i jedna prawda, dla których trzeba poświęcić wszystko.

Spektakl Grzegorza Jarzyny podejmuje próbę analizy mechanizmu strachu i fanatyzmu, z którym konfrontuje się współczesny świat. To dramatyczna opowieść o ludziach, gotowych zapłacić najwyższą ceną za wartości, w które wierzą. Skąd bierze się taki rodzaj determinacji? Jak rodzą się ekstremizmy religijne? Czym jest wiara dla współczesnego człowieka? Gdzie jest jej miejsce w liberalnym systemie? Czego boi się dzisiejsza Europa? Czego boimy się my?

Szczegóły spektaklu

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

24.12Sun

25.12Mon

26.12Tue

27.12Wed

28.12Thu

29.12Fri

30.12Sat

31.12Sun

01.01Mon

02.01Tue

03.01Wed

04.01Thu

05.01Fri

06.01Sat

07.01Sun

08.01Mon

09.01Tue

10.01Wed

11.01Thu

12.01Fri

13.01Sat

14.01Sun

15.01Mon

16.01Tue

17.01Wed

18.01Thu

19.01Fri

20.01Sat

21.01Sun

22.01Mon

23.01Tue

24.01Wed

25.01Thu

26.01Fri

27.01Sat

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

24.12Sun

25.12Mon

26.12Tue

27.12Wed

28.12Thu

29.12Fri

30.12Sat

31.12Sun

01.01Mon

02.01Tue

03.01Wed

04.01Thu

05.01Fri

06.01Sat

07.01Sun

08.01Mon

09.01Tue

10.01Wed

11.01Thu

12.01Fri

13.01Sat

14.01Sun

15.01Mon

16.01Tue

17.01Wed

18.01Thu

19.01Fri

20.01Sat

21.01Sun

G.E.N

Dramat

G.E.N to opowieść o alternatywnej wspólnocie, której członkowie kontestują rzeczywistość aby poprzez prowokacje zmienić system, oparty na strachu, manipulacji i zniewoleniu jednostki. Próbując naruszyć system, rozsadzają własną wspólnotę. Czy możliwe jest wylogowanie z rzeczywistości, która nie działa?

Spektakl jest odpowiedzią na film Larsa von Triera „Idioci” (1998) o grupie młodych ludzi, którzy udając niepełnosprawnych intelektualnie ośmieszają zachodnie normy społeczne. Istotą G.E.N nie jest krytyka systemu społeczno-politycznego, ale próba refleksji nad naturą człowieka, który mimo postępu cywilizacyjnego i ewolucji nie rozwija się moralnie. To podróż przez kolejne kręgi globalnych systemów, relacji społecznych i partnerskich aż do psychiki jednostki w poszukiwaniu elementarnej cząstki, odpowiedzialnej za przemoc i nienawiść.

Spektakl poświęcamy pamięci Danuty Szaflarskiej, aktorki TR Warszawa (1915-2017).

W spektaklu wykorzystywane są światła stroboskopowe i ultrafioletowe.

Spektakl rekomendowany dla widzów powyżej 18 roku życia lub za zgodą rodziców i prawnych opiekunów (prosimy o kontakt z działem edukacji: edukacja@trwarszawa.pl).

Szczegóły spektaklu

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

24.12Sun

25.12Mon

26.12Tue

27.12Wed

28.12Thu

29.12Fri

30.12Sat

31.12Sun

01.01Mon

02.01Tue

03.01Wed

04.01Thu

05.01Fri

06.01Sat

07.01Sun

08.01Mon

09.01Tue

10.01Wed

11.01Thu

12.01Fri

13.01Sat

14.01Sun

15.01Mon

16.01Tue

17.01Wed

18.01Thu

19.01Fri

20.01Sat

21.01Sun

22.01Mon

23.01Tue

24.01Wed

25.01Thu

26.01Fri

27.01Sat

28.01Sun

29.01Mon

30.01Tue

31.01Wed

01.02Thu

02.02Fri

03.02Sat

04.02Sun

05.02Mon

06.02Tue

07.02Wed

08.02Thu

09.02Fri

10.02Sat

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

24.12Sun

25.12Mon

26.12Tue

27.12Wed

28.12Thu

29.12Fri

30.12Sat

31.12Sun

01.01Mon

02.01Tue

03.01Wed

04.01Thu

05.01Fri

06.01Sat

07.01Sun

08.01Mon

09.01Tue

10.01Wed

11.01Thu

12.01Fri

13.01Sat

14.01Sun

15.01Mon

16.01Tue

17.01Wed

18.01Thu

19.01Fri

20.01Sat

21.01Sun

22.01Mon

23.01Tue

24.01Wed

25.01Thu

26.01Fri

27.01Sat

28.01Sun

29.01Mon

30.01Tue

31.01Wed

01.02Thu

02.02Fri

03.02Sat

04.02Sun

05.02Mon

Henryk Sienkiewicz. Greatest Hits

Komedia

Na podstawie twórczości Henryka Sienkiewicza.

Każdy, kto chciałby wybrać się na spektakl HENRYK SIENKIEWICZ. GREATEST HITS, musi zadać sobie następujące pytania: czy to możliwie, żeby Kmicic pokochał Nel? Czy prawdą jest, że Staś spotkał Latarnika? Czy Oleńka zabawi się z Kmicicową kompanią? Kto wygra pod Grunwaldem? Jaką metodą oślepiony został Jurand?

Na te pytania nie ma prostych odpowiedzi. Wyjaśnić to może tylko Henryk Sienkiewicz, który zstąpi z nieba, aby pokrzepić serca Polaków. Bądźcie tego świadkami...

HENRYK SIENKIEWICZ. GREATEST HITS to zabawa z przesłaniem, w formie kabaretu literackiego, inspirowana gagami Mela Brooksa i Monty Pythona.

Szczegóły spektaklu

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue

20.12Wed

21.12Thu

22.12Fri

23.12Sat

17.12Sun

18.12Mon

19.12Tue