Artur Krajewski - zdjęcie

Artur Krajewski

8,6 / 10

9 oddanych głosów

Data urodzenia:
04-08-1968 (52 lat)

Ukończył Wydział Aktorski PWSFTviT w Łodzi. Występował na scenach teatrów w Łodzi, Wałbrzychu, Warszawie, Lublinie i Bydgoszczy. Wystąpił w teledysku KULT - Dziewczyna bez zęba na przedzie.
Spektakle z udziałem tego aktora:

Przygoda z ogrodnikiem

Komedia

Przygoda z ogrodnikiem to czarna komedia z zaskakującą puentą wybitnego kanadyjskiego autora - Norma Fostera.

Para aktorów - Państwo Dzicy, po latach pracy w teatrze, porzucają ambicje i mizerne życie aktorów teatru objazdowego. Zostają ekspertami od samodoskonalenia osobowości i jeżdżą po świecie ze szkoleniami motywacyjnymi. Kiedy są na szczycie kariery, ich małżeństwo powoli się rozpada. Jaki udział ma w tym ogrodnik Państwa Dzikich… Czy z pomocą stanowczej agentki uda im się pozostać na szczycie, a jednocześnie odnaleźć prawdziwych siebie i odnowić wzajemną miłość?

Szczegóły

Przygoda z ogrodnikiem

Komedia

Dokąd prowadzi żądza pieniądza?

Przygoda z ogrodnikiem to czarna komedia z zaskakującą puentą wybitnego kanadyjskiego autora - Norma Fostera. Para aktorów - Państwo Dzicy, po latach pracy w teatrze, porzucają ambicje i mizerne życie aktorów teatru objazdowego. Zostają ekspertami od samodoskonalenia osobowości i jeżdżą po świecie z szkoleniami motywacyjnymi. Kiedy są na szczycie kariery ich małżeństwo powoli się rozpada. Jaki udział ma w tym ogrodnik Państwa Dzikich…? Czy z pomocą stanowczej agentki uda im się pozostać na szczycie, a jednocześnie odnaleźć prawdziwych siebie i odnowić wzajemną miłość? Wyrafinowany humor, chwile refleksji i wyśmienita obsada to wszystko powinno Was przyciągnąć bardziej niż wykłady jakiegokolwiek guru od motywacji…

Szczegóły

Teatr Provisorium – Punkt Zero: Łaskawe

Tragedia

Scenariusz spektaklu „Punkt Zero: Łaskawe“ powstał na podstawie fragmentów powieści Jonathana Littella „Łaskawe“ oraz nielicznych cytatów z dwóch powieści Wasilija Grossmana „Życie i los“ i „Wszystko płynie“. Odważamy się opowiedzieć historię Maxa Aue, historię kata, historię niemieckiego oficera, historię członka elitarnej grupy nazwanej „mistrzami śmierci”, który brał czynny udział w Zagładzie Żydów.

Tak, trzeba odwagi, by opowiedzieć ten burzliwy los wykształconego Europejczyka, który uwierzył w „sens swojej pracy”. Odwaga jest także potrzebna do tego, by jeszcze raz próbować „mówić ze sceny” o Zagładzie. Jak mówić? Czy jest sens wracać do tego co niewyobrażalne? Właśnie niewyobrażalne należy umieć sobie wyobrazić – o tym przypomina nam Zygmunt Bauman w „Nowoczesności i Zagładzie”.

Szczegóły