Adam Serowaniec - zdjęcie

Adam Serowaniec

9,1 / 10

42 oddanych głosów

Absolwent warszawskiej Akademii Teatralnej. Na scenie Teatru Collegium Nobilium wystąpił w przedstawieniach: ”Zabawie jak nigdy” W. Saroyan w reż. W. Komasy, „Zabawie” S. Mrożka w reż. A. Seniuk oraz „Przypadkach pana Jourdain” Molièra w reż. W. Śmigasiewicza. Zagrał także w filmie A. Barańskiego „Księstwo” oraz w „Falklandy” w reż. W.Kostrzewskiego. W Och-Teatrze miał swój debiut teatralny. Można go zobaczyć w spektaklu G. Linehana ”Trzeba zabić starszą panią” w reż. C. Żaka, „Zemsta” A. Fredry w reż. W. Śmigasiewicza, „Mayday 2 ” R.Cooney’a w rez. K.Jandy oraz „Śnie Nocy Letniej” W. Szekspira w reż. B.Suchockiej w Teatrze Ateneum, w Teatrze Kamienica – w spektaklu „My, dzieci z dworca Zoo”.
Spektakle z udziałem tego aktora:

Blef

Komedia

Kariera, pieniądze, władza to najbardziej liczy się w korporacyjnym życiu. Idealnie skrojone garnitury, finezyjne poszetki, gustowne krawaty i męskie rozprawy o biznesie. Co się zmienia, gdy po przeciwnej stronie stołu, do negocjacji siada kobieta? Pokusa manifestacji wyższości, żądza sukcesu i prawa ekonomii mogą okazać się przyczyną pikantnych, ale pełnych wysublimowanego humoru, korporacyjnych pertraktacji.

Stanisław (Jan Wieczorkowski/Michał Rolnicki) i Krzysztof (Kamil Kula/Adam Serowaniec) czekają na spotkanie z Jackiem, aby mogli przypieczętować strategiczną dla ich pozycji w firmie umowę. Zamiast zaprzyjaźnionego biznesowego partnera, w gabinecie zjawia się jednak Hanna (Katarzyna Ankudowicz/Ilona Wrońska). Zimna taktyka kobiety pozostaje zagadką nawet dla najwyższego rangą korporacjusza, Władysława (Marcin Perchuć/Maciej Wierzbicki).
Gorzko – słodka komedia odsłania kulisy korporacyjnego piekiełka. Przedstawienie jest teatralną, niezwykle wciągającą kalkulacją zawodowych zysków i nierzadko moralnych strat.

Szczegóły

Tresowany mężczyzna

Komedia

Szaleńcze kaskady śmiechu, a pod spodem pytania o współczesne, zawiłe relacje między kobietą a mężczyzną. Przezabawna komedia, będąca jednocześnie przepisem na to jak rozmawiać z matką, żoną, mężem, czy córką.

Kobiety na wysokich stanowiskach i z dobrą pensją to fakt. Ale nie każdemu facetowi się to podoba. Tym bardziej, gdy awans przychodzi do młodszej koleżanki z pracy, która jednocześnie jest partnerką w życiu…
Sebek (Adam Serowaniec), wychowany co prawda w duchu równouprawnienia, ma z tym ewidentny problem. To on chciałby być głową rodziny – twardym i stanowczym mężczyzną, który sam decyduje, kiedy wyciągnąć pierścionek zaręczynowy. Tylko czy przebojowa Helena (Marta Chodorowska), jej mama (Katarzyna Kwiatkowska/ Dorota Chotecka) i mama Sebka (Justyna Sieńczyłło) pozwolą mu na to? Czy znajdą sposób, by go „wytresować” do roli, którą dla niego przewidziały?

Szczegóły

Mayday 2

Komedia

Ciąg dalszy przygód najbardziej znanego taksówkarza z Londynu, czyli Johna Smitha, który od lat niemal bezkolizyjnie lawiruje między dwiema kochającymi go żonami, sumiennie rozpisując w małym notesie plan podwójnego życia. Czym jednak jest jeden notes wobec potęgi Internetu?... Gavin i Vicky poznają się właśnie przez Internet i od razu czują, że wiele ich łączy – wspólne pasje, plany i marzenia oraz… ojciec, który jest taksówkarzem i nazywa się John Smith.

MAYDAY 2 jest kontynuacją historii opowiedzianej w MAYDAY, czyli spektaklu, który na scenie Ochu wystawiany jest z wielkim sukcesem. W wyreżyserowanej przez Krystynę Jandę sztuce grają m.in. Maria Seweryn, Monika Fronczek, Rafał Rutkowski czy Artur Barciś i ich postaci - zmienione po latach - a dodatkowo pojawiają się dzieci i ojciec Stanleya (granego przez Artura Barcisia). Dwa razy tyle komplikacji i zabawy z tym związanej. A do tego muzyka zespołu Boney M. i stylistyka lat 80.

Szczegóły

Udając ofiarę

Komedia

Współczesna Rosja. Śmiech przez łzy i do rozpuku a potem przerażenie. Młody Wala, mimo że jest absolwentem uniwersytetu, wybiera dość niespotykaną pracę w policji – udaje ofiary podczas wizji lokalnych. Jednak rekonstrukcje zbrodni nie prowadzą do odnalezienia prawdziwego sprawcy, udowadniają po prostu z góry założoną, najprostszą tezę... Sceny policyjnych rekonstrukcji przeplatają się ze scenami z domu rodzinnego Wali. Pojawia się hamletowski Duch Ojca Wali, który ostrzega go przed swoim bratem próbującym zająć jego miejsce w domu...
Bracia Presniakow stworzyli pełną groteskowego humoru, brawurową diagnozę pełnej absurdów współczesnej Rosji, współczesnego świata, w którym trudno, a często niebezpiecznie, być sobą. A także współczesnych trzydziestolatków wybierających życie bez zobowiązań i głębszych refleksji.

SPEKTAKL DLA WIDZÓW OD 16. ROKU ŻYCIA

Szczegóły

Trzeba zabić starszą panią

Komedia

Zabawna opowieść o grupie bardzo niezorganizowanych rabusiów, którzy wynajmują pokoje w domu starszej pani, ponieważ chcą dostać się do położonego tuż obok banku, a damie opowiadają, że są kwintetem smyczkowym i przygotowują się do koncertu. Na ich nieszczęście właścicielka domu ma dużo wolnego czasu, kilka bardzo ciekawskich koleżanek oraz znakomitą znajomość muzyki klasycznej. Utrzymanie tajemnicy i napad na bank stają się więc wyzwaniem na wszystkich możliwych poziomach, a złodzieje wikłają się w piramidalne kłamstwo i istną lawinę nieporozumień. Jak zakończy się potyczka między admiratorką wysokiej sztuki a przestępcami o niskich pobudkach? Nobliwa dama, delikatna i naiwna melomanka, przeciwko grupie bandytów, planujących napad na bank – wydaje się, że tytułowa starsza pani nie ma w takiej konfrontacji szans. Chyba, że jest zupełnie wyjątkową kobietą, a to właśnie cecha bohaterki granej przez Barbarę Krafftównę...

Czarna komedia pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Debiut reżyserski Cezarego Żaka.

Szczegóły

My, dzieci z dworca Zoo

Dramat

Christiane F. miała 12 lat, gdy po raz pierwszy zaczęła palić haszysz. Potem poszło z górki – LSD, kradzieże, heroina i dworzec ZOO, gdzie wszystko miało swój początek i koniec. W ten sposób, w wieku 13 lat Christiane stała się narkomanką. Jaki był świat, do którego tak bardzo chciała należeć osamotniona nastolatka? Czy jej wyobrażenia o dorosłym życiu spełniły się? I co ważniejsze, czy znalazła to, czego szukała?
Spektakl „My, dzieci z dworca ZOO” jest opowieścią nie tylko o uzależnieniu i jego skutkach, ale przede wszystkim o tym, jak cienka jest granica między zabawą a tragedią. Sztuka obnaża ludzką bezradność wobec systemu dla którego jednostka jest nieistotna.
Spektakl powstał w oparciu o reportaż Kaia Hermanna i Horsta Riecka o tym samym tytule. Dziennikarze niemieckiego „Sterna” w serii wywiadów przeprowadzonych w połowie lat 70 XX wieku, ujawnili wstrząsający obraz młodzieży berlińskiej, która w latach 60. i 70. XX wieku, w okolicach dworca kolejowego Berlin ZOO, pozbawiona opieki i wsparcia popadała w narkomanię, alkoholizm i nędzę.

Szczegóły

Dodo: Bal na wulkanie

Kabaret

Dajmy na to, że istnieje gdzieś kraj wyjątkowy. Dumny i wybitny. Idealny od gór do morza.

Zespół kabaretu DODO ma zaszczyt zaprosić Państwa do tej nieskazitelnej krainy - nie potrzeba wiz ani paszportów!

Proszę wziąć ze sobą jedynie dobre samopoczucie oraz wygodne buty, ponieważ mamy zamiar wytańczyć się do końca.

Serdecznie zapraszamy na III program kabaretu pt: "BAL NA WULKANIE"!

Szczegóły

Zemsta

Komedia

Hrabia Aleksander Fredro o Polaków życiu sąsiedzkim. Ile to już razy śmieliśmy się ze sporu o mur graniczny i fanfaronad Papkina? Ile wspaniałych i legendarnych kreacji aktorskich zyskaliśmy dzięki Zemście? To arcydzieło polskiej literatury to jednak nie tylko klasyka komedii – elementarz komizmu sytuacyjnego, przerysowanych postaci czy humoru słownego – ale również jeden z najbardziej krytycznych utworów o polskości, często w szyderczy i o dziwno wciąż aktualny sposób wyszydzający nasze narodowe przywary i słabostki. Utwór, którego ostrze zaczyna nam doskwierać, gdy mija już śmiech. Nasza Zemsta to próba dokonania współczesnej interpretacji tej romantycznej komedii, opowiadająca o konflikcie między Cześnikiem a Rejentem, ale jednocześnie wykpiwająca nas samych i czasy, w których żyjemy. Spektakl w absolutnie brawurowej obsadzie, w reżyserii znanego z ironii specjalisty od Gombrowicza, Waldemara Śmigasiewicza, wystawiany z okazji obchodów roku Aleksandra Fredry.

W spektaklu „Zemsta” rolą Rejenta swoje 40-lecie pracy artystycznej świętował Wiktor Zborowski.

Szczegóły